FANDOM

ME
270px
Повзуни Торіаніна
ME-Enemy Container-H
Тип Органік
Раса Вид 37 (Торіанін)
Озброєння Кігті
Здібності Плювок
Здоров'я Вище середнього
Складність Середня
Локації Ферос, Нодакрус, бинти

Повзуни Торіаніна-істоти, створені з людей Торіаніном. Зовні нагадують хасков, тільки органічного походження. Люди, яких Торіанін допомогою спор перетворив на своїх рабів.

Mass Effect Редагувати

Ферос Редагувати

Торіанін зміг створити плазунів через те, що корпорація "Екзо-Гені", що проводить дослідницькі роботи на Ферос, навмисно розмістила колонію "Надія Чжу" поруч з Торіаніном. Коли Шепард попрямував знищити Торіаніна, останній трансформував колоністів в плазунів.

Інші колонії Редагувати

"Екзо-Гені" вивчала плазунів на планеті Нодакрус. Але після того, як Шепард вбив Торіаніна на Ферос, що стали слухняними повзуни сказилися, і вченим довелося сховатися в одній з кімнат лабораторії, де їх і знайшов(ла) Шепард.

"Цербер" Редагувати

Цербер розглядав їх як варіант для створення "універсального солдата". З журналу одного з працівників екзогенні випливає, що група вчених компанії поставляла зразки Ползунов Церберу, де їх можна зустріти на планеті бинти.

Тактика Редагувати

  • У сплячому стані невразливі. Прокидаються і біжать до мети за наказом Торіаніна.
  • Їх плювок кислотою дуже небезпечний, так що не слід підпускати їх близько. Після атаки кислотою переходять на ближній бій кігтями.
  • Якщо все ж ви опинилися втягнуті в ближній бій, то вельми ефективним буде дробовик.

Цікаві факти Редагувати

  • Англійська назва "creeper" означає "повзуча рослина"

<!-Навігаційні шаблони->

Вороги з Mass Effect