FANDOM

ME
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про навику в Mass Effect.
• Для перегляду статті про навику в Mass Effect 2, перейдіть на "Поглинання енергії".
Damping
Поглинаюче поле (англ. Damping)-це разблокіруемий технічний навик, доступний інженеру, розвіднику, туріанскому агенту і техніку-кваріанцу. Відкриває доступ до однойменної здібності.

Поглинаюче поле збільшує радіус вибуху технічних хв і позбавляє противника можливості використовувати технічні та біотичні здібності.

Примітка: Корисний захисний навик при зіткненні з великими групами ворогів або сильними антибіотиками начебто десантниці азарі. У поєднанні з саботажем поглинає поле може зробити ворогів практично безпорадними.

КласиРедагувати

Рівні розвиткуРедагувати

Кожен рівень навику збільшує радіус саботажу, перевантаження і поглинає поля на певний відсоток.

Рівень Бонус до радіусу дії технічних навичок Відкрита навичка / здатність
1
2
3
4
​​5
6
7
8
9
10
11
12

Поглинаюче полеРедагувати

Кожен рівень здатності збільшує її ефективність і зменшує час відновлення.

Рівень 1Редагувати

Поглинаюче поле
Уровень 1
Опис
Завдає 50 од. шкоди в радіусі 6 м. Позбавляє звичайних супротивників здатності рухатися на 3 сек. Збільшує час відновлення здібностей у супротивника на 30%.
Характеристики
Час відновлення: 60 сек.
Зниження точності: 60%.

Рівень 2Редагувати

Поглинаюче поле
Уровень 2
Опис
Завдає 100 од. шкоди в радіусі 8 м. Позбавляє більшість противників здатності рухатися на 3 сек. Збільшує час відновлення здібностей у супротивника на 45%.
Характеристики
Час відновлення: 50 сек.
Зниження точності: 60%.

Рівень 3Редагувати

Поглинаюче поле
Уровень 3
Опис
Завдає 100 од. шкоди в радіусі 10 м. Позбавляє всіх ворогів, крім найсильніших, здатності рухатися на 3 сек. Збільшує час відновлення здібностей у супротивника на 60%.
Характеристики
Час відновлення: 40 сек.
Зниження точності: 60%.

<!-Навігаційні шаблони->

<!-Interwiki links->