FANDOM

ME
ME2
ME3
ME3 MP

Прайм гетів-важка бойова платформа гетів, що має більшу в порівнянні з іншими гетами, кількість броні і щитів. Вони піднімаються серед своїх союзників, покращуючи їх характеристики

Mass Effect Редагувати

270px
Прайм
ME-Enemy Container-HME-Enemy Container-SME-Enemy Container-SME-Enemy Container-SME-Enemy Container-SME-Enemy Container-SME-Enemy Container-S
Тип синтетик
Раса ґети
Озброєння Імпульсна гвинтівка гетів
Здібності Damping Поглинаюче поле
Carnage Розправа
Здоров'я Дуже висока
Щити Дуже сильні
Складність Дуже висока
Локації Ілос, Вермайр, кілька інших планет

Дізнатися їх нескладно-високий зріст і біла броня видають їх серед інших гетів. Прийом гетів створювався для війни, тому його спорядження та навички розраховані для максимально ефективного знищення ворога. З праймом може зрівнятися тільки Джаггернаут, трохи йому поступається. Маючи висоту у дванадцять футів (близько чотирьох метрів), він може похвалитися найбільш смертоносним арсеналом, яким тільки можуть володіти ґети. Їх імпульсна гвинтівка, при високій точності, здатна завдавати величезні пошкодження, крім того, вона здатна випускати ракету, подібна зі здатністю розправа. Вони також можуть підвищити ефективність найближчих гетів, що відрізняє їх від Джаггернаута гетів. Прайм в Mass Effect не можна зламати і звернути на свою сторону.

Тактика Редагувати

  • Гет прайм використовується не тільки як елітний боєць гетів, але і як командир, здатний збільшувати утрату і скорострільність найближчих гетів. Тому варто знищити його в першу чергу.
  • Через великої маси Прайм мають деяку опірність до біотичних атакам. Опинившись збитим з ніг, він швидко встає на ноги. Технічні навички також матимуть знижену ефективність.

Mass Effect 2 Редагувати

270px
Прайм
Enemy Container-SAH
Тип синтетик
Раса ґети
Зброя M-76 "Привид"
Вміння Drone ME2 Icon Бойовий дрон
25px Облоговий імпульс
Здоров'я високе
Броня високе
Щити високі
Складність дуже висока
Прайм гетів в Mass Effect 2 - сильні вороги, озброєні ручними кулеметами і володіють здатністю бойової дрон, є найсильнішими ворогами в грі, поряд з колосом або роботом Имира.

Тактика Редагувати

  • Стрілянина дезінтегрується патронами ефективна проти їх щитів, а деформація здатна завдати великої шкоди їх броні і подвоїти пошкодження при використанні іншої биотики. Позначивши Прайма гетів як пріоритетну мету для своїх напарників, ви збільшите ефект їх стрільби.
  • Варто триматися від Прайма на відстані, так як наблизившись, вони здатні різко прискоритися і перейти в ближній бій.
  • Проти бойових дронів, які можуть бути випущені Прайм, ефективна перевантаження, яку також можна використовувати і проти прайм.
  • Злом ІІ здатний взяти прайму під контроль. При цьому у гравця з'являється вибір: Допомогти Прайму гетів атакувати його союзників або, у той час як він стріляє по своїх, почати його знищення, як самого небезпечного ворога, нині для вас нешкідливого.
  • Гет прайм - єдиний ворог в Mass Effect 2, здатний зламати ваш радар, тому що знаходяться поруч з ним вороги можуть застати вас зненацька.
  • Він завжди вистрілить коротку чергу перед суцільним вогнем, що стане сигналом сховатися для вас.

Mass Effect 3 Редагувати

270px
Прайм
ME3 Enemy-SA
Фракція ґети
Тип синтетик
Зброя Імпульсна гармата
Щити Шаблон:СложностьMP
Броня Шаблон:СложностьMP
Пострілів у черзі 3
Скорострільність 240
Тип ближ. бою Удар прикладом
Пауза б. б. Шаблон:СложностьMP

Прайм-апогей гетського інженерії. Він - лідер, полководець, руйнівник, победоносец і еліта гетів. З'являючись на полі бою потужність кожного гета виростає в кілька разів, а вогнева міць Прайма не зрівняється ні з чим. Поява Прайма означає, що ґети починають масову атаку на позиції супротивника. Прийом - це платформа не для одного гета, це ціла мобільна мережа. В одній мобільній платформі прайму може перебувати до 1000 програм. Поодинці програма гетів працює з нормальною швидкістю, спільно, їх швидкодія зростає. Тому коли приходить прайм, вся сила і міць мобільної мережі гетів зростає. Володіючи імпульсної гарматою, яка з одного пострілу вб'є навіть досвідченого стрільця, прайм є гордістю військових сил гетів. Нападати на нього поодинці - самогубство, навіть група досвідчених солдатів насилу справляється з ним. А якщо прайм і загине, то перед смертю він зробить передсмертний вибух, знищивши тих, хто вбив його.

Після знищення одного з серверів гетів частина Прайм вирішать перейти на бік Шепард(а) у війні проти Женців.

Якщо в ході конфлікту кваріанцев і гетів, прийняти сторону останніх, то в місії на Землі здоровань-прайм стоїть поряд з Андерсоном, на місці Талі. Він розповість, що проблем з союзниками не виникло, від пропозиції Женців на модифікацію ґети відмахнулися, не бажаючи втратити вже наявне і нарешті скаже, що ґети допоможуть нові методи "побудувати майбутнє".

Якщо помирити кваріанцев і гетів, або знищити кваріанцев, то на терміналі Сірого Посередника з'явиться таке повідомлення (Лист сержанта Кавана сержанту Ітіі): "Може, наступного разу ти попередив мене, що ґети - наші друзі , і що стріляти у великих роботів не треба? Я трохи штани не обмочив, коли з неба на Женців посипалися Прайм. Ми випустили по них кілька зарядів, і тільки тоді зрозуміли, що вони не атакують нас. А потім заявляється той тип, каже, що вони-"союзники", і запитує наш статус. Я не скаржуся, що вони врятували мою команду, але вибачатися перед гетом за те, що отстрелил його лампочку,-таке не забудеш"'.

Тактика Редагувати

  • Заховайтеся в укритті.
  • Прайм рідко заходить до вас в укриття, воліючи вести стрілянину на далеких відстанях. Скористайтеся цим.
  • Гранати-найкращий спосіб покінчити з праймом. Але перед цим зніміть з нього щити з допомогою умінь/зброї.
  • Остерігайтеся його навіть на далекій дистанції-не дивлячись на відсутність фатального захоплення, може швидко убити шляхом використання умінь або зброї.
  • Прайм- той ще снайпер, він може потрапити в гравця через пів карти. (Наприклад Біла або Велетень).
  • Прайм може ставити захисних дронів і турелі. Не дивлячись на невелику вогневою міццю, вони можуть доставити дуже багато проблем і, в крайньому випадку, добити за праймом. Так що забувати про них не варто.
  • Після знищення дрона/турелі, праймпочне створювати їх знову -цей момент треба використовувати по максимуму.
  • Відмінною тактикою є зняття щитів перевантаженням/поглинанням/карабіном "Рігар" і добивання руйнівний "Цербера".

Галерея Редагувати

Вороги з Mass Effect

Вороги з Mass Effect 2

Вороги з Mass Effect 3

<! - Interwiki links ->