ME2.png
ME2 PRC CP 6.png

Адмірал Хакет просить Шепард(а) проникнути в батаріанскую в'язницю і врятувати доктора Аманду Кенсон. Кенсон глибоко впроваджений агент і вчений, який стверджує, що має докази неминучого вторгнення Женців.

Отримання[ред. | ред. код]

Умова: Горизонт

Після завершення місії на Горизонті, завдання автоматично буде додано в журнал. У ньому говориться, що надійшло важливе повідомлення від Альянсу, і просить гравця перевірити особистий термінал. Використання терміналу вперше після завдання на Горизонті ініціює розмову з Хакет.

На галактичної карті це завдання з'явиться під назвоюВрятувати доктора Кенсон.

Проходження[ред. | ред. код]

На борту Нормандії[ред. | ред. код]

Після використання терміналу, прозвучить першу частину повідомлення. У ній Хакет повідомить Шепард(у), що йому потрібно обговорити дещо віч-на-віч. Капітан каже Келлі, що переведе виклик в свою каюту. У каюті Шепард використовує стінку з колекцією кораблів в якості екрану. Хакет подякує за розуміння і буде коротким. Він починає з того, що в батаріанском секторі працює глибоко впроваджений агент - доктор Аманда Кенсон. Нещодавно вона повідомила, що знайшла докази швидкого вторгнення Женців. Капітан запитає навіщо він(а) потрібен (потрібна) і Хакет відповість, що сьогодні вранці він дізнався, що доктора заарештували батаріанці і її тримають в секретній в'язниці за звинуваченням у тероризмі. Адмірал просить Шепард(а) пробратися до в'язниці і врятувати агента. Так само він просить йти на це завдання без напарників. Хакет можна докладніше розпитати про завдання.

  • Якщо запитати, що доктор Кенсон робила насправді, адмірал відповість що вона працювала під прикриттям і вони говорили тільки по крайньої необхідності. Він скаже що чув про те, що вона розслідувала чутки про артефакті Женців в тій системі. А в останньому звіті сказано, що вона його знайшла.
  • Можна дізнатися що Кенсон чудовий вчений і досвідчений агент Альянсу, що працює в батаріанском секторі. У неї непросте завдання, його мало хто здатний виконати. Хакет давно її знає і не залишить гнити в батаріанскіх катівнях.
  • Шепард скаже, що думав(а), що Альянс заперечує небезпеку Женців. Кенсон, напевно, знайшла щось переконливе. Адмірал відповість що команда доктора виявила в батаріанском секторі один артефакт. Кенсон думає, що він належить жнець і означає їх швидке напад. На закінчення, Хакет скаже що вони давні друзі і якщо вона каже, що знайшла докази, значить, це не просто так.
  • Якщо запитати про те, чому потрібно йти поодинці коли є велика команда, Хакет скаже що Кенсон - його друг. Якщо батаріанці помітять озброєний загін, її відразу вб'ють. Він відзначить, що це не жарти і дає вибір: йти одному або взагалі не йти.
  • Шепард відзначить, що батаріанці не зрадіють, якщо в їх таємну в'язницю уломиться Альянс. Адмірал стане це заперечувати і скаже що Альянс тут не при чому. Прийде одна людина з особистої ініціативи - врятувати друга. Якби це була офіційна операція-звичайно, батаріанці б розсердилися. Якщо Шепард зуміє зберегти все в таємниці, то і хвилюватися нема про що.

Адмірал повідомить, що в'язниця знаходиться під землею в батаріанской колонії Аратот і передасть координати. Після порятунку агента, потрібно підтвердити виконання завдання. Всі розберуть після повернення.

Аратот[ред. | ред. код]

Прибуття на Аратот[ред. | ред. код]

Примітка: Перед відправленням переконайтеся, що маєте всі потрібні модифікації для броні і зброї. Вони вам знадобляться.

Примітка: Пам'ятайте, ви будете одні протягом більшої частини завдання і виберете ефективні зброю і броню. Система Бахак в туманності Гадюки буде в самому низу галактичної карти, надалеко від Місцевого скупчення. Аратот є другою планетою.

Після вашої висадки на планету, човник швидко піде. Двері в тюрму замкнена і якщо спробувати увійти, ВІ скаже, що доступ заборонений і потрібен код. Праворуч від дверей є рубильник, який вирішує цю проблему. Ідіть по коридору поки не дійдете до діри в підлозі. Активувати міст не вийде, так що спускаємося в лівий прохід. Там нам зустрінеться "Батаріанскій бойової звір" ще відомий як Варрен. Після його вбивства, Шепард припустить що сюди бранців посилають на смерть і додасть, що потрібно швидше знайти Кенсон. Активуємо міст і повертаємося.

Примітка: Далі проходження ділиться на дві частини. Обидва розділу містять детальну інформацію, але відрізняються в залежності від ваших дій. Частина "Таємна операція" підійде для тих, хто хоче отримати однойменне досягнення. Частина "У вогонь" описує проходження з розправою з усіма ворогами.

Таємна операція[ред. | ред. код]

Шаблон:ПредупрежденіеСтатьяЯкщо у вас ще немає досягнення "Таємна операція" і ви вступите в бій з будь-яким батаріанцем, то воно буде провалено. Ви натрапите на кількох "Батаріанскіх бойових звірів", але не стріляйте в батаріанцев. Крім того, випадковий постріл (навіть по стіні) і здатності (як тактична маскування розвідника) можуть привернути увагу ворогів якщо вони будуть близько.

Як тільки розправитеся з варреном, продовжуйте рухатися далі. Ідіть у сусідню кімнату і до сходів у кінці коридору. Нагорі є ще одне силове поле і один "Батаріанскій бойової звір". Зупиняємо Варрі і розглядаємо силове поле. Управління харчуванням відключить це поле, але далі будуть ще. Шепард скаже що це запущене місце, навіть для тюрми. Ідіть наліво по коридору, і, за рогом, за зачиненими дверима можна почути голос тюремника і Кенсон. Він просить доставити людину на допит, доктор неслухняний і зажадає прибрати руки. Чи не перетинайте силові поля, це активує систему безпеки в'язниці і ви втратите досягнення "Таємні дії". Також пам'ятайте, щоб не втратити досягнення не вступайте в бій з батаріанцамі до порятунку доктора.

Коли ви дійдете до глухого кута, повертайте ліворуч і стріляйте в вибухонебезпечну ємність, що висить під трубою. Це призведе до невеликого вибуху і займання газу. Поверніть газовий клапан і продовжуйте. Пройдіть далі і у вас буде два варіанти: коридор прямо або наліво. У будь-якому випадку вам доведеться битися з ще одним "Батаріанскім бойовим звіром".

Якщо вибрати перший варіант, то в наступній кімнаті буде кілька корисних речей, але для цього потрібно перекрити два газових клапана. При цьому, коридор зліва стане недоступним. В кімнаті є особистий щоденник із записом, у шафі буде кілька кредитів і при скануванні технологій можна отримати боєприпаси до важкого зброї. Якщо ви вибрали цей шлях, то повертайтеся назад, з кімнати немає другого виходу. Знову перекриваємо обидва клапани і йдемо далі, дорога одна. У наступному приміщенні можна почути розмову двох тюремників.

Один каже що хтось хотів розбити ретранслятор астероїдом, інший запитає, чи можливо це, перший скаже що це вже неважливо, вони всіх спіймали. Пройдіть через двері і вийдіть на вулицю.

Будьте обережні. Зліва знаходяться два охоронці, говорять про те, що допитувати людей марна трата часу і що було б простіше просто вбити її. Вони стоять спиною, так що не стріляйте в них а просто пройдіть вперед, за вантажівку і вимкніть живлення. Тепер можна піднятися на платформу за допомогою вантажівки. Піднімайтеся і входите в кімнату. Усередині ви знайдете шафку з кредитами, але не відкривайте двері в нижній частині сходи. Зупиніться на другому поверсі, дивлячись направо. Коли ви досягнете переходу, поверніть наліво, щоб забрати трохи іридію. Не відкривайте двері внизу або вас помітять охоронці. Якщо ви забрали іридій, повертайтеся тим же шляхом і зістрибуйте вниз, а потім піднімайтеся по сходах.

Усередині наступного приміщення ви почуєте голос одного з охоронців, який говорить, що нічого не вийшло б. Ретранслятори не можна пошкодити, а знищити - тим більше. Другий скаже, що він впевнений, щоб їх знищити, люди підуть на що завгодно. Перший додасть, що це повинно послужити уроком іншим. З терористами по-хорошому не можна. На вікнах є фіранки, так що охоронці вас не побачать. Але не переступайте поріг, це приверне увагу ворогів. Акуратно пробіжіть повз проходу і входите в ангар.

При вході в ангар звучить повідомлення, що приземляється шаттл і слід очистити ангар. Батаріанци в шатлі вас не помітять, але не перетинайте вікна попереднього приміщення. Це може привернути увагу залишилися так охоронців. Проходите через ліві двері в нове приміщення. Там ви почуєте розмову двох тюремників. Перший чув, в поясі астероїдів знайшли артефакт. Він цікавиться у другому, чи були це люди. Інший відповість, що якщо це сталося б, то люди відразу назвали його своїм і понаставили навколо нього прапорів.

Доки не спускайтеся. Активуйте підйомник для транспорту. На початку натисніть центральну кнопку, а потім лівою довести підйомник до ящика. Тисніть праву кнопку, щоб захопити контейнер. Ще раз скористайтеся правою кнопкою, щоб підняти ящик. На його місці ви знайдете трохи іридію і модернізацію для дослідження "запас панацеліна". Стрибайте вниз і використовуйте кнопку підйомника щоб підняти його. Там будуть КПК з кредитами і аптечка. Відкривайте двері і входите. В кімнату буде журнал можливий до прослуховування і шафа з кредитами. Коридор присікає силове поле, відключаємо його кнопкою в кімнаті.

За ящиками буде відкрита кімната з двома тюремниками. Один, швидше за все маючи на увазі Кенсон, каже, що ця, схоже, у них за головного. Другий каже вбити її, якщо не заговорить. Пройдіть по коридору повз них, відкрийте двері в приміщення для допитів і врятуйте доктора Аманду Кенсон.

У вогонь[ред. | ред. код]

Як тільки розправитеся з варреном, продовжуйте рухатися далі. Ідіть у сусідню кімнату і до сходів у кінці коридору. Нагорі є ще одне силове поле і один "Батаріанскій бойової звір". Зупиняємо Варрі і розглядаємо силове поле. Управління харчуванням відключить це поле, але далі будуть ще. Шепард скаже що це запущене місце, навіть для тюрми. Ідіть наліво по коридору, і, за рогом, за зачиненими дверима можна почути голос тюремника і Кенсон. Він просить доставити людину на допит, доктор неслухняний і зажадає прибрати руки. Чи не перетинайте силове поле якщо не хочете битися з варренамі і охоронцями.

Якщо вибрати перший варіант, то в наступній кімнаті буде кілька корисних речей, але для цього потрібно перекрити два газових клапана. При цьому, коридор зліва стане недоступним. В кімнаті є особистий щоденник із записом, у шафі буде кілька кредитів і при скануванні технологій можна отримати боєприпаси до важкого зброї. Якщо ви вибрали цей шлях, то повертайтеся назад, з кімнати немає другого виходу. Знову перекриваємо обидва клапани і йдемо далі, дорогу одна. У наступному приміщенні можна почути розмову двох тюремників.

Один каже що хто - то хотів розбити ретранслятор астероїдом, інший запитає, чи можливо це, перший скаже що це вже неважливо, вони всіх спіймали. Пройдіть через двері і вийдіть на вулицю.

Зліва знаходяться два охоронці, які розмовляють про те, що допитувати людей-марна трата часу, і що було б простіше просто вбити її. Ви можете вбити їх зараз або обійти і битися трохи пізніше. Проте, краще прийняти бій зараз. Вони не знають про вас, що дозволяє швидко нейтралізувати їх. Вороги мають невеликі щити і мало здоров'я, в залежності від рівня складності гри. Ви могли помітити ще одне силове поле на платформі. Кнопка відключає його буде поруч, але перетин поля призведе до проблем. Зліва від місця де стояли охоронці є купа сміття з кредитами, також обшукайте кімнати. У них ви знайдете кредити, іридій та поліпшення. Коли закінчите, пройдіть до задньої частини області і зістрибуйте на ящики і на землю і піднімайтеся по сходах, яка знаходиться праворуч.

Усередині наступного приміщення ви почуєте голос одного з охоронців, який говорить, що нічого не вийшло б. Ретранслятори не можна пошкодити, а знищити - тим більше. Другий скаже, що він впевнений, щоб їх знищити, люди підуть на що завгодно. Перший додасть, що це повинно послужити уроком іншим. З терористами по-хорошому не можна. Далі є відкриті двері. Можна сховатися за стіною і прийняти бій з двома батаріанцамі. Всередині, ліворуч, стоїть третій, якого ви можете не побачити. У кімнаті можна прослухати журнал і взяти кредитів.

При вході в ангар звучить повідомлення, що приземляється шаттл і слід очистити ангар. Батаріанци в шатлі вас не помітять. Проходите через ліві двері в нове приміщення. Там ви почуєте розмову двох тюремників. Перший чув, в поясі астероїдів знайшли артефакт. Він цікавиться у другому, чи були це люди. Інший відповість, що якщо це сталося б, то люди відразу назвали його своїм і понаставили навколо нього прапорів. Поки не спускайтеся. Активуйте підйомник для транспорту. На початку натисніть центральну кнопку, а потім лівою довести підйомник до ящика. Тисніть праву кнопку, щоб захопити контейнер. Ще раз скористайтеся правою кнопкою, щоб підняти ящик. На його місці ви знайдете трохи іридію і модернізацію для дослідження "запас панацеліна". Стрибайте вниз і використовуйте кнопку підйомника щоб підняти його. Там будуть КПК з кредитами і аптечка. Відкривайте двері і входите. В кімнату буде журнал можливий до прослуховування і шафа з кредитами. Коридор присікає силове поле. Його можна відключити за допомогою кнопки в кімнаті або перетнути і зіткнутися з новим противником.

В коридорі зліва є кімната з двома охоронцями. Далі є зачинені двері, але краще скористатися відкритою, щоб завдати кілька несподіваних атак. Вони будуть намагатися бігти, будьте до цього готові. Всередині є журнал охорони, який можна послухати. Через интерком можна послухати розмову тюремника і доктора. Тюремник запитує, де їхня база. Кенсон відповість, що він даремно витрачає час, і що Женці вже близько. Вона буде стверджувати, що тортури його не врятують, але охоронець відповість, що розвеселять. Виходимо з кімнати і відкриваємо двері за рогом. Рятуємо доктора.

Порятунок Кенсон[ред. | ред. код]

При вході в кімнату послідує ролик де тюремник збирається катувати Кенсон пристроєм у голови, але Шепард виводить його ударом по голові. Доктор запитує хто ви і що тут робите. Капітан назве своє ім'я і скаже, що виведе її звідси. Кенсон скаже, що чула, що Шепард живий і додасть, що Хакет, мабуть, отримав її повідомлення. Можна вибрати з декількох варіантів відповіді. У будь-якому випадку Шепард випускає доктора і говорить, що потрібно негайно йти. Кенсон скаже, що якщо знайти консоль, то вона зможе зламати охоронні системи та прокладе маршрут. У ході бесіди Шепард вручить доктору M-4 "Сюрикен".

По закінченню розмови звучить сигнал тривоги і буде показаний охоронець, що йде по коридору. Шепард каже, що вони знайдуть консоль, і Кенсон, добиваючи тюремника, каже, що вона готова.

Втеча[ред. | ред. код]

Кенсон стає членом загону. Вона озброєна сюрікенів, з здібностей - займання і перевантаження. Розберіться з першим охоронцем і візьміть кредити з шафки в кімнаті для допитів, а потім спускайтеся вниз по сходах на площадку. Кенсон скаже що це тюремний блок і десь тут повинна бути охоронна консоль. Підбираємо аптечку і рухаємося далі. Спускайтеся вниз по сходах і відкривайте двері. Всередині буде багато охоронців, так що краще прибрати їх перш ніж рухатися вперед. Далі будуть ще два тюремних охоронця і Високопоставлений тюремник. Еліта озброєна тією ж зброєю, але має сильні щити і технічну броню. Коли розберетеся з усіма ворогами вирушайте до панелі охорони та Кенсон почне злом системи.

Кенсон просить охороняти її, поки вона зламує систему. Вона буде недоступна як напарник на цей момент, так що плануйте нову тактику. У правому нижньому кутку буде відображатися її здоров'я, постарайтеся зберегти його, інакше завдання буде провалено. Група ворогів, у складі трьох тюремників, прийде з лівого боку. Вони будуть просуватися в бік доктора досить швидко, але не займаючи укриттів, тому краще швидше вбити їх. Як тільки ви з ними розберетеся, Кенсон скаже що вони йдуть через двері. Їх потрібно буде закрити.

Будьте обережні.

Підсумки[ред. | ред. код]

  • Ресурси:

<! - Навігаційні шаблони->

Завдання в Mass Effect 2

<!-Interwiki links->