FANDOM

ME2
270px
Провісник
Enemy Container-BA
Тип Органік
Раса Збирачі
Фракція Женці
Зброя Биотика
Вміння Me2barrier Бар'єр
ME3 Новая Нова
25px Деформація
Class Power ME2 Icon Невідома біотична атака
Броня Висока
Бар'єри Високі
Локації Горизонт, Крейсер Колекціонерів, База Колекціонерів
Провісник здатний керувати будь-яким солдатом-колекціонером, безпосередньо беручи участь в бою. Такий солдат отримує суттєві переваги в захисті і атаці, а також потужну біотика. Такого ворога легко визначити візуально по характерному світінню очей і структурі шкіри.

Здібності Редагувати

Коли Провісник отримує контроль над Колекціонером, він отримує повністю заряджені бар'єри і броню, навіть якщо солдат був близький до смерті.

Наступальні Редагувати

Провісник буде пересуватися по полю бою, намагаючись підійти до Шепард(у) в упор. Він володіє надзвичайно потужною біотичної атакою, здатної дезорієнтувати персонажа. Анімація цієї здатності схожа з використанням Сингулярності. Також Провісник має атаку, походжу на Деформацію, сильно пробиває щити і здоров'я. Чим вище рівень складності гри, тим частіше він використовує свої вміння. На божевілля вони можуть перетвориться на безперервний шквал. Провісник використовує здатність, схожу на Вигук смерті преторіанців. На високих рівнях складності вона з одного удару повністю виснажує щити і дуже небезпечна.

Захисні Редагувати

Провісник має потужні бар'єри і броню.

Тактика Редагувати

  • Провісник має імунітет до Стазису, але також як і у випадку з Пануванням і Тяжінням, якщо ці здібності застосовані до Коллекционеру до того, як його взяв під контроль Провісник, ворог так і залишиться обездвижен.
  • На базі Колекціонерів, Провісник буде активніше контролювати Колекціонерів і ви будете частіше зустрічатися з цим ворогом.
  • Частіше Провісник контролює майже добитих Колекціонерів, тому під час бою важливо швидко добивати супротивників.
  • Може вибити Шепарда з укриття і підпалити.

Галерея Редагувати

Вороги з Mass Effect 2

<!- Interwiki links ->