FANDOM

ME3
ME3 PRC PROTHEAN
ME3 MP

Протеанскій випромінювач (англ. Particle Rifle)-штурмові гвинтівки з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Після того, як Женці знищили бойовий флот протеанской імперії, протеанам довелося розробляти зброю, якому не потрібні були б боєприпаси. Протеанскій випромінювач-штурмова гвинтівка спрощеної конструкції, здатна стріляти без використання термозарядов і яких-небудь інших боєприпасів. Вчені Альянса сходяться на думці, що багато в чому це зброя схоже на Випромінювач частинок Колекціонерів, тільки вимагає більше часу на охолодження в разі перегріву. Незважаючи на те, що протеанскій випромінювач родом з іншої епохи, він залишається ефективним і дуже небезпечною зброєю.

Отримання Редагувати

Одиночна гра Редагувати

Дається після завершення місії Пріоритет: Іден Прайм, DLC: З попелу.

Колективна гра Редагувати

Дана штурмова гвинтівка відноситься до "Дуже рідкісним" предметів і можна отримати з невеликим шансом купуючи в магазині "Набір Спектра","Елітний набір Спектра" або набір "Арсенал".

Використання Редагувати

Протеанскій випромінювач можуть використовувати: Джеймс Вега, Ешлі Вільямс, Кайден Аленко, Ґаррус Вакаріан, Явік, Найрін Кандрос, Заїд Массані, Самара, Ґрюнт.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Assault Rifle Stability Damper ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Assault Rifle Extended Barrel ME3 Upgrade Assault Rifle Precision Scope ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Assault Rifle Thermal Scope ME3 Assault Rifle High-Velocity Barrel ME3 Assault Rifle Omni-Blade

Зауваження гравців Редагувати

  • Стріляє довгим безперервним променем, при стрільбі зброя "розігрівається" на манер "Випромінювача Порожнечі" з StarCraft 2. Коли випромінювач "розігріється", промінь починає бити дуже сильно, але зброя швидко перегрівається. Кількість зарядів в магазині можна збільшити за допомогою модифікації, отримавши тим самим можливість досить довго стріляти "розігрітим" променем.
  • Втрати від променя, випущеного з "розігрітого" зброї в 4 рази більше, ніж від звичайного.
  • Для "розігрівання" потрібно 2 секунди. У розігнаному стані споживає 2 снаряди.
  • Кращими модифікаціями для цієї зброї є Подовжений стовбур і Запас термозарядов.
  • У поєднанні з запальними боєприпасами, завдає величезний шкоди броньованим і органічним цілям, проти щитів і бар'єрів не так ефективний. За легким цілям краще стріляти швидкими короткими натисканнями, замість того, щоб затискати кнопку миші: так виходить набагато ефективніше. На середньому рівні складності з повністю прокачати запальними боєприпасами завдає величезний шкоди за короткий час.
  • Найголовніший плюс гвинтівки-нескінченний боєзапас, що дозволяє вести вогонь на придушення і не шукати термозаряди, але не варто допускати перегріву, так як зброя довго остигає. Час регенерації при повному спустошенні- 5 секунд, при неповному -1 секунда. Відновлює 33% патронів в секунду від загального боєзапасу.
  • Погано працює з бронею і щитами-перше можна виправити установкою бронебійного стовбура.
  • Сама точна з усіх штурмових гвинтівок.
  • Луч не нескінченний, і може вразити супротивника тільки на відстані до 45 метрів.

Цікаві факти Редагувати

  • Протеанскій випромінювач - одна з двох штурмових гвинтівок, які відновлюють свій боєзапас. Друга штурмова гвинтівка - M-7 "Найманець".
  • Пошкодження, що наносяться протеанскім випромінювачем, в момент знищення цілі перетворюють її в рідину. Ця унікальна анімація смерті використовується лише при загибелі цілей, знищених нечисленними видами зброї, які враховуються ігровий механікою Mass Effect 3 як енерґетичні - і протеанскій випромінювач є єдиним зразком такої зброї в одиночній грі, що не відносяться до категорії важкого.

Зброя з гри Mass Effect 3