ME2.png
ME2 PRC CP 5.png

Шаблон:Stub

Придбання[ред. | ред. код]

Противники[ред. | ред. код]

Проходження[ред. | ред. код]

Прилітаємо на планету Дайте, після приземлення нам відразу видають перше завдання.

"Повелитель": Антена[ред. | ред. код]

Після висадки біжимо направо вниз і підбираємо ресурси, а в протилежній, лівій частині майданчика, буде ящик з боєприпасами до важкого зброї. Заходимо в будинок, підходимо до монітора, нас поступово вводять в курс справи, проходимо повз двері в далеку частину цього приміщення і розбиваємо скло, заплигуємо в кімнату (Записи Арчера, 1125 кредитів, панацелін +1), виходимо через двері. Далі заходимо в пункт управління антеною. Використовуємо термінал, прослухуємо Записи Арчера і рухаємося далі. У наступному приміщенні підбираємо КПК (525 кредитів) і йдемо далі по коридору. У наступній кімнаті будуть перші вороги, і їх досить багато, розбираємося з ними. На другому поверсі вгорі праворуч в маленькій кімнаті-Записи Арчера і Сейф (1125 кредитів), на першому за прилавком підбираємо 450 кредитів, панацелін і боєприпаси до важкого зброї. У наступній кімнаті на верстаті підбираємо 525 кредитів і обкрадаємо медичну станцію, після чого сідаємо на вагонетку і їдемо в іншу частину станції.

Виходимо з вагонетки, йдемо прямо і виходимо на відкрите повітря, ліворуч в кімнаті боєприпаси до важкого зброї. Розправляємося з 3 ворогами, у другій кімнаті буде 1000 паладію, медична станція і записи Арчера. Висуваємо міст і йдемо до Антени, перед дверима по лівому мосту вибіжать 5 ґетів. Зламуємо двері і заходимо в будівлю. Чергова важка битва, ворогів буде багато, а в кінці ще й Прайм прейдёт. Після смерті всіх ворогів піднімаємося вгору. Треба підірвати конденсатори і використовувати 3 з 5 будь-яких консолей. Після вибуху першої на вас нападе загінґетів-ракетників, після другої - Праймі 2 Руйнівника. Дивимося ролик, і місія закінчується.

Наступні два завдання (Повелитель: станція Прометей іПовелитель: станція Вулкан) виконуються в будь-якому порядку.

Підсумки[ред. | ред. код]

  • Досвід: 250
  • Кредити: 7500
    • Фінансування Цербера: 3750
    • Знайдені кредити: 3750
  • Ресурси:
    • Паладій: 2000
Завдання в Mass Effect 2