FANDOM

ME3
ME3 PRC PROTHEAN

"Цербер" виявив протеанский артефакт на Іден Прайм. Висадіться на планеті і відбийте артефакт.

Отримання Редагувати

Потрібно придбати DLC: З попелу і прочитати повідомлення на особистому терміналі.

Mail
Відправник: Командування Альянсу
Тема: Пріоритетне завдання: Іден Прайм

Командир,

"Цербер" атакував Іден Прайм і тепер захоплює колонію. Сили Альянсу зараз роз'єднані, тому ми не можемо спробувати звільнити колонію, але ми робимо все можливе для допомоги силам опору.

У процесі ми дізналися, що "Церберу" вдалося виявити великий протеанскій артефакт. Ми не знаємо що це, але, схоже, що саме через нього "Цербер" напав на колонію. Ви повинні проникнути в колонію і захопити цей артефакт.

Командування Альяс

Підготовка Редагувати

Ліара - обов'язковий учасник загону. Ви будете боротися проти "Цербера", так що підберіть відповідного другого напарника. У човнику буде невеликий діалог, що відрізняється в залежності від другого напарника, якого ви з собою взяли. Для розвідника/інженера буде плюс у вигляді великої кількості турелей, який можна взяти під контроль за допомогою Саботажу.

ПроходженняРедагувати

Судячи з інформації в комп'ютері - це житло співробітників Цербера Пройдіть по металевих мосткам і скористайтеся ліфтом. З'ясується, що «Цербер» відкопав живого протеанина, що знаходиться в стазис-капсулі. Відразу після катсцени почнеться перша перестрілка з бійцями «Цербера». Вам будуть протистояти Месники, Центуріони і Штурмовики. Якщо Ви граєте на рівні складності «безумство» - не висувайтеся з укриття! Месники одним пострілом зіб'ють Ваші щити, а наступним - вб'ють Вас. Потім відправляйтеся на пошуки лабораторії і даних по капсулі.

Увійшовши в будівлю праворуч від мосту і пройшовши її наскрізь, за дверима Ви зустрінете ще один загін ворогів: Штурмовики, Центуріони і Військові інженери з турелями. Зламайте турель, якщо зумієте, інших Добийте вміннями або з вогнепальної зброї. Залишайтеся в приміщенні, на відкритій місцевості вас всіх перестріляють.

Проходите через невеликий дворик, у якому була перестрілка, і заходите в намет справа. Зверніть увагу, на стінах будуть написи LAB6 і LAB7. У лабораторії 6 зберіть спорядження і проходите в суміжне приміщення. Там Вас чекає перша порція інформації про протеанах. Що там - не розкажу, грайте самі! Особисто мене уміліли ялиночки

Вийшовши з лабораторії, перетніть двір, і заходите у приміщення навпроти. Тут Ви знайдете трупи колоністів (або вчених). Це приміщення прохідне, рухайтеся далі. На виході - ще одна спекотна перестрілка. Зламувати турелі в першу чергу, потім вирубувати інженерів!
Файл:MassEffect3 2012-04-01 22-11-29-12.jpg

Спустившись з ганку, рухайтеся прямо і правіше, там наступна лабораторія (Споруда з номером 2 на краю обриву). Вийшовши на балкон візьміть Аптечку, заходьте в сусіднє приміщення і дивіться черговий відеоролик про протеан. Виходьте на ганок, повертайтеся назад, Вас чекає черговий загін "Цербера": штурмовики, бойові інженери, акуратно - турель! Знову інженери "Цербера", розібравшись з ворогами повертайтеся до вихідної точки, на міст, тут Вас буде чекати чергова група ворогів. Якщо Ви граєте на рівні складності «безумство», не виходьте з будівель, стріляйте через вікна і дверні отвори.

По дорозі до мосту Вас зустріне ціла армія ворогів. Виявиться, що поки Ви вивчали матеріали в лабораторії, "Цербер" прибрав міст, і тепер Вам доведеться шукати обхідний шлях.
Файл:FromAshes.jpg

Від того місця, де був міст поверніть наліво і спускайтеся вниз. Рухайтеся вздовж обриву, потім підніміться по металевій драбині, потім по ще одній, і опинитеся на даху будівлі. Перелазьте через 2 венткороба і спускайтеся вниз. Ось і капсула. Підходьте і активуйте механізм. Як тільки Ви це зробите, на Вас нападе черговий натовп ворогів: Штурмовики, Стражі і Бойові інженери. Вам потрібно захистити капсулу. Ховайтесь за укриття і не підпускайте ворогів до капсули. Бережіть патрони, вони Вам знадобляться! Покінчивши з першою хвилею нападаючих, біжіть в будівлю з даху якого Ви тільки що спустилися, там боєприпаси і укриття. Наступний Ваш ворог - Атлас! Залишайтеся в будівлі, стріляйте з вікон. Або ж поверніться на дах будівлі і ведіть обстріл вже звідти. Слідкуйте за флангами: Штурмовики намагатимуться підібратися впритул. У ближньому бою проти них використовуйте дробовик і вміння.

Увімкніть капсулу ще раз і дивіться завершальний відеоролик. За результатами проходження місії "З попелу", Ви отримаєте в свою команду ще одного бійця і нове цікаве зброя - Протеанскій випромінювач з самовідновлюватися боєзапасом. В умовах браку патронів ця зброя дуже корисна, але вбивча сила його невелика.

ВідеопрохожденіеРедагувати

ПротивникиРедагувати

НагородиРедагувати

Кредити Редагувати

  • По ходу місії: 15000

Зброя Редагувати

Військові ресурси Редагувати

  • Підтримка Іден Прайм: 100 очок[1]

Примітки Редагувати

  1. За умови виконання місії Іден Прайм: передислокація повстанців яка активується при дослідженні терміналів

Завдання в Mass Effect 3

<! - Interwiki links ->