FANDOM

ME3
Постер2 Цій статті / розділу не вистачає інформації з Mass Effect 3.

Ви можете допомогти Mass Effect Вікі, доповнивши статтю інформацією.

ME3 Логотип
Скорочена інформація, без приділення дрібницях, а спрямована лише на проходження.

Поширення ліків від генофага виявилося ускладнено прибуттям Женців, що зайняли територію навколо вежі Завіси. Доставте Єву до башти цілою і неушкодженою.

Отримання місії Редагувати

Виходить автоматично після виконання завдання Пріоритет: Сур'Кеш і одного із завдань Рекса/Ріва (Аттичний траверс: Рахни) або прімарха Віктуса (Тучанка: туріанскій взвод і Тучанка: бомба).

Проходження Редагувати

До початку цієї місії на «Нормандії» дещо станеться. Саларіанская далатресса запропонує Вам саботувати проект по лікуванню генофага.

Примітка: протягом всієї місії Вам буде доступна можливість розповісти про саботаж, або зберегти в таємниці до кінця.

Як тільки Ви приземлитеся на Тучанці, на Вас накинуться Хаски. Потім Ви підете в нову область. Після того, як Ви приймете рішення, проінформувати чи ні Єву, ви отримаєте +21 очко бали Героя/Відступника. На зупинці, перш ніж рухатися далі, зберіть поліпшення зброї і Іглостріл "Грааль". Поговоріть з кроганом-розвідником, який повідомить, що причина зупинки - зруйнована дорога. У підсумку, в той час, як ровери вже повинні бути на місці, туріанська ланка винищувачів була помічена женцем. Один з кораблів підбивають і він падає поруч з автоколоною. Після цього кроганські всюдиходи все-таки їдуть далі, а загін Шепарда змушений йти пішки по іншому шляху. Ви опинитеся в стародавньому місті кроганів. Незважаючи на велику кількість поворотів, тут все лінійно, і врешті-решт Ви знайдете вихід. Опісля не життєствердних новин про те, що десь поблизу шастає прародителька всіх молотники і ціла зграя Рахні, Ви виявите сходи нагору. В катакомбах можна виявити наступне:

  • Вивчіть 3 древніх кроганскіх артефакту на стінах. (Одна 8500 і дві по 8250 кредитів)
  • Вивчіть труп спустошителя. До речі: якщо Ви не завершили квест Аттичний траверс: Рахни, катсцена буде іншою.

Знову вийшовши назовні, помилуйтеся на древнє місто кроганів, але ідилічну прогулянку перерве поява спустошувачів. У спустошувачів міцна броня і дуже потужні постріли. Одне пряме попадання-і Ви без щитів. Не підходьте близько і ховайтеся в укриття. Поки Канібалів можна ігнорувати і зосередитися на спустошувачів. З ними можна швидко розібратися з допомогою "Богомола" або "Скорпіона". Після того, як розберетеся з першою хвилею нападаючих, з'явиться Тварюка і кілька хасків. На виході з міста будуть ще хаски і Спустошувачі. У меморіалі кроганів, після першої зустрічі з Калрос, чекає важкий бій з канібалами, хаскі і нальотчиками. На полі бою не забудьте підібрати модифікацію для пістолета-кулемета (приціл) і штурмової гвинтівки (довгий ствол). Після загибеліУрднота Ріва буде вирішено використовувати молотники, Вас чекає серйозна перестрілка. На вас накинеться ціла армія Канібалів. А Ваше завдання - пробитися до башти. Зберіть боєприпаси і рухайтеся по кам'яних сходах наверх. Нагорі зліва підберіть M-5 «Фаланга», чудовий крупнокаліберний пістолет. Проходячи по кам'яному мосту, помилуйтеся женці на тлі вежі Завіси. Здається, жнець помітив Вас, біжіть в сторону вежі!

Тепер Ваше завдання - активувати молоти. Жнець не дасть Вам розслабитися і буде стріляти лазером. Одне попадання і Вам кінець! Відразу після цього на Вас накинеться перша Тварюка. Місця для маневру буде мало, стріляйте з важкої бронебійної зброї.

На обмеженому просторі своєрідною арени Вам належить вистояти проти чотирьох «тварюк» одночасно. Після того, як активуєте перший молот, на Вас знову накинуться Тварюки. Бережіть патрони, поповнити запас буде ніде. Врахуйте, що сам Жнець може доставити Вам неприємності, знову ж таки, з летальним результатом, своїми кінцівками. Помітити їх наближення можна з легкої тіні на землі. Так само ви можете навіть не морочитися з усіма тварюками, а просто побігти, затиснувши пробіл (тобто побігти стрімголов) до одного і другого молоту - максимум, що ви отримаєте, якщо не будете баритися - один удар від Тварюки і нуль витрачених патронів, що набагато краще.

Активуйте другий молот і милуйтеся прекрасним видовищем і ... наслідками прийнятих Вами рішень.

Вороги Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Якщо Ви обрали шлях Героя, вилікувавши генофаг, Ви отримаєте підтримку кроганов і саларіанцев в якості Військових ресурсів:

Якщо ви вибрали шлях Відступника, вам доведеться прийняти ряд рішень, включаючи те, чи зберегти секрет саларіанской далатресси і перервати діалог в самому кінці, щоб зупинити Мордіна. В цьому випадку:

  • Залежно від прийнятих рішень і кількості очок Героя/Відступника, Мордін або помре від кулі, або не стане виліковувати генофаг і приєднається до Горна.
  • Ви отримаєте повну підтримку флоту саларіанців.
  • Залежно від рішень прийнятих в Mass Effect:
    • Рекс вижив на Вермайре - все йде добре, вас підтримують і саларіанці і крогани, поки в самому кінці місії Рекс не може виявити обман. Тоді Ви можете вбити Рекса і втратити частину підтримки кроганов.
    • Рекс загинув на Вермайре - вас будуть підтримувати саларіанці і крогани, Урднот Рів так і не дізнається про саботаж.

Нагороди Редагувати

Броня Редагувати

Зброя Редагувати

Модифікації Редагувати

  • Пістолет: Ручний паралізатор
  • Пістолет: Покращення магазину
  • Дробовик: Адаптивний глушник
  • Пістолет-кулемет: Приціл
  • Штурмова гвинтівка: Довгий ствол

Кредити Редагувати

25000 в катакомбах, 25000 фінансування Альянсу

Відеопрохожденіе Редагувати