FANDOM

PL
ME2
ME3
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про важкому зброю з Mass Effect 2.
• Для перегляду статті про навику з колективної гри, перейдіть на Пускова установка.
Пускова установка ML-77
Codex ME2 - Missile Launcher
Тип Важке зброю
Точність Висока
Віддача Низька
Тип ведення вогню Напівавтоматичний
Скорострільність 80 об/хв
Час перезарядки Немає сек.
Пошкодження
Базові пошкодження Невідомо
Пошкодження броні x1.25
Пошкодження щитам x1.25
Пошкодження бар'єрам x1.25
Боєприпаси
Обойма НІ
Макс. боєприпас Первинний Немає
Запас у броні 16
Після оновлення 17 - 28
Максимум 18-30
Боєприпасів у підзарядці 6

Пускова установка ML-77 (англ. ML-77 Missile Launcher) - важку зброю в Mass Effect 2.

Опис Редагувати

Скорострільна пускова установка з самонавідними ракетами. Добре пробиває броню, щити і біотичні бар'єри. На озброєнні найманців систем Термінус все частіше почали з'являтися пускові пристрої невідомого виробника. Кожна ракета оснащена модулем розпізнавання "свій - чужий", що гарантує попадання у ворога, але не завжди того, в якого ви цілилися. Відмінно підходить для знищення снайперів і окопалися ворогів в боях на вулицях міста, тому вони особливо популярні у найманців "Синіх світил". При виробництві пускових установок використовується технологія захисту прав виробника (ЗПП), що ускладнює створення копій.

ОтриманняРедагувати

Ракетниця розробляється в лабораторії "Нормандії". Для того, щоб отримати доступ, необхідно найняти в команду доктора Мордіна солусі досліджувати технології мікрофазового масиву (поліпшення боєзапасу для важкої зброї). Після цього проект розробки ракетниці стає доступний.

Загальні відомостіРедагувати

Ракетниця має досить великим боєзапасом, особливо щодо решти зразків важкої зброї. Це, однак, нівелюється низькими пошкодженнями кожної ракети (на те, щоб знищити одного ІМІРа доводитися витрачати величезну кількість ракет) і системою наведення, завдяки якій ракети не завжди летять туди, куди розраховував гравець.

Цікаві факти Редагувати

Зброя з гри Mass Effect 2