FANDOM

ME
Lift
Підйом (англ. Lift)-биотический навик в Mass Effect, доступний адепту, варту і вченому-азарі. Відкриває доступ до однойменної здібності. Підйом змушує ворога безпорадно підлетіти в повітря і плавати в ньому. Імпульс при цьому зберігається, тобто біжить на вас ворог, на якому буде застосований підйом, пролетить над вашою головою. Також здатність буде корисною, щоб виманити ворога з укриття і з легкістю розстріляти його з снайперської гвинтівки. Якщо підйом був здійснений в зоні зі слабкою гравітацією, то ворог може полетіти досить високо і миттєво загинути. Підйом дуже ефективний у поєднанні з кидком: спочатку застосовуємо підйом, а потім використовуємо на супротивнику кидок. Не маючи під ногами опори, ворог полетить набагато далі, ніж без підйому. Підйом дуже ефективний проти всіх супротивників. Навіть на низькому рівні розвитку він дозволяє піднімати в повітря руйнівників і Джаггернаутів.

Примітка: Хоч це і не прописано в рівнях вміння, але підйом може наносити додатковий втрат ворогам, ударившись об стелю. Також підйом на останньому рівні здатності може підняти колоса.

КласиРедагувати

Рівні розвитку Редагувати

Кожен рівень навику збільшує тривалість підйому, а також дозволяє піднімати більш сильних ворогів.

Рівень Тривалість підйому Відкрита навичка / здатність
1
2
3
4
​​5
6
7
8
9
10
11
12

ПідйомРедагувати

Кожен рівень здатності збільшує радіус дії підйому, скорочує час відновлення і зменшує зниження точності.

Рівень 1Редагувати

Підйом
Уровень 1
Опис
На час піднімає в повітря супротивників, що знаходяться в радіусі 4 м від цілі.
Характеристики
Час відновлення: 60 сек.
Зниження точності: 80%.

Рівень 2Редагувати

Підйом
Уровень 2
Опис
Збільшує радіус дії до 5 м від цілі; скорочує час відновлення; зменшує зниження точності; збільшує тривалість.
Характеристики
Час відновлення: 50 сек.
Зниження точності: 60%.

Рівень 3Редагувати

Підйом
Уровень 3
Опис
Характеристики
Час відновлення: 40 сек.
Зниження точності: 40%.

СпеціалізаціяРедагувати

Шаблон:ІнформаціяME

<!-Навігаційні шаблони->

<!-Interwiki links->