FANDOM

ME3
ME3 PRC CITADEL
ME3 MP
ME3 PRC GOBIG
270px
Підривник гетів
ME3 Enemy-SA
Фракція ґети
Тип синтетик
Зброя Шокова атака
Щити Шаблон:СложностьMP
Броня Шаблон:СложностьMP
Тип ближ. бою Удар шоком
Досвід Шаблон:СложностьMP
Локації Мультіплеер, Арена "Армакс Арсенал"

Підривник гетів (англ. Geth Bomber)-ворог, що зустрічається в Mass Effect 3. З'являється в DLC: Удар для колективної гри і на арені "Армакс Арсенал" в DLC: Цитадель для одиночній кампанії.

Здібності Редагувати

Наступальні Редагувати

Підривник гетів намагатиметься наблизитися до гравця. Під час використання гранатного залпу він буде робити різкий ривок вперед, розсипаючи гранати. Вони вибухнуть через кілька секунд, завдавши серйозної шкоди. Радіус однієї гранати дорівнює 1 метру. Якщо підривник не може виконати бомбардування, то він атакує в ближньому бою шокової атакою. Б'є не сильно, але дезорієнтує (іноді на кілька секунд не дає використовувати вміння або не дає перезарядитися).

Захисні Редагувати

Підривник гетів має помірні щити і броню. Їх маленький розмір, висота пересування і маневреність ускладнюють потрапляння по ним. Також вони можуть вивертатися від атак різкими ривками.

Тактика Редагувати

  • Активований в потрібний час посилення щита може врятувати від смерті під час атаки підривника.
  • Як і з будь-яким синтетиком, проти даного ворога корисна кваріанка (розвідник). При зломі диверсією, підривник починає обсипати гранатами інших гетів. Це може бути дуже ефективно, так як ґети пересуваються щільними групами.
Вороги з Mass Effect 3