FANDOM

ME
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про ворога з Mass Effect.
• Для перегляду статті про терміні із Всесвіту Mass Effect, перейдіть на Пірати.
270px
Пірат
ME-Enemy Container-HME-Enemy Container-SME-Enemy Container-SME-Enemy Container-S
Тип Органік
Раса кроґан, Азарі, саларіанці, Люди
Озброєння Штурмові гвинтівки, Дробовики, снайперські гвинтівки, Пістолети
Здібності Immunity Імунітет
ShieldBoost Посилення щита
25px Розправа
Здоров'я Помірне
Щити Низькі
Складність Важко
Локації Різні незвідані світи

Пірати-противник, що зустрічається командору Шепард(у) під час подорожей по галактиці в 2183. Озброєні дробовиками і штурмовими гвинтівками, також їх часто прикривають снайпери. В їх рядах, як правило: люди, кроґани і туріанца, але також можна зустріти азарі і саларіанцев.

Тактика Редагувати

  • Пірати, як правило, мають від однієї до трьох осередків щита; як і у випадку з усіма іншими ворогами Mass Effect, щити піратів відновлюються з плином часу, як і їхнє здоров'я. Пірати можуть використовувати здатність імунітет для захисту від утрати, а також здатність бар'єр, щоб посилити свої щити. Вороги будуть користуватися здібностями досить часто і намагатися обійти вас ззаду.
  • Як правило, пірати починають бій з автоматами, але перемикаються на дробовики підходячи впритул. Використання на піратів здатності саботаж, змушує їх переключитися на іншу зброю, на відміну від ґетів, що віддають перевагу залишатися безпорадними. Деякі пірати використовують здатність розправа, що робить їх дуже небезпечними.
  • Пірати-кроґани матимуть більше здоров'я, ніж інші бійці піратів, і можуть швидко зближуватися зі своїм супротивником, для нанесення величезного шкоди з дробовика. Також, опинившись вбиті в перший раз, вони можуть отрегеніріровать більшу частину свого здоров'я, встати і продовжити бій. Якщо персонаж використовує хімічні, запальні або розривні модифікації зброї, він може вбити їх в повітрі, попередньо використавши підйом,кидок або сингулярність, щоб запобігти його відродження. Також, нервовий шок здатний зупинити регенерацію кроґанов, що виявляється дуже корисним в боротьбі з ними.

Галерея Редагувати

Вороги з Mass Effect