FANDOM

ME3
ME3 MTX GUN02
ME3 MP
ME3 PRC MP5
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про пістолеті з доповнення до Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про пістолеті з Mass Effect 2 і Mass Effect 3, перейдіть на M-6 «Кат».
• Для перегляду статті про дробовику з Mass Effect, перейдіть на Дробовик "Кат".
Пістолет "Кат"
Тип  Великокаліберний пістолет
Тип ведення вогню  Одиночний
Отримати  DLC: Наземне опір
DLC: Розплата
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 15
"Кат" - Великокаліберний пістолет з гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Перший "Кат", сконструйований техніками "Кривавої зграї" під час територіального конфлікту на Омезі, складався з разносортних деталей і уламків. Вийшло зброя могла стріляти бронебійними болванками, але лише одноразово - позначалося недосконалість системи тепловідведення. Багато найманці "Кривавої зграї" носять з собою "Ката" в якості страховки, якщо їх раптом заженуть в кут, але деякі ентузіасти використовують його в якості основного зброї, дотримуючись тактики "один постріл-один труп".

Використання Редагувати

Пістолет «Кат» можуть використовувати: Ліара Т'Соні, Сузі, Талі'Зора, Кайден Аленко, Явік, Найрін Кандрос, Урднот Рекс, Джейкоб Тейлор, Джек, Касуми Гото, Міранда Лоусон.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра: Стає доступним після покупки і установки DLC: Наземне опір.
  • Колективна гра: Стає доступним з DLC: Розплата. Відноситься до рідкісного зброї.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Heavy Pistol Melee Stunner ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 SMG High Caliber Barrel ME3 SMG Scope Upgrade ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Pistol Heavy Barrel ME3 Pistol Cranial Trauma Systeme ME3 Power Boost

Нотатки гравців Редагувати

  • Досить точне і забійне зброю. З поліпшеннями на утрату і бронебійність стає гарною підмогою дробовика: при меншій вазі майже такий-же (або вище) шкоди. Єдиний мінус-розмір обойми, що загрожує смертю персонажа у важких ситуаціях.
  • При грі Солдатом ефективний при використанні навику "Напір адреналіну"-після пострілу активувати вміння, що автоматично заряджає зброю. Це дозволить зробити два постріли поспіль.
  • Краща модифікація для "Ката"-приціл.
  • При використанні фазових боєприпасів може служити аналогом клеймор, але на дальній дистанції.
  • Якщо ворог поблизу -краще цільтеся в торс.
  • Проникаюча здатність дорівнює 0.5 метрів.
  • Найсильніша віддача після пострілу з усіх видів зброї.
  • Хороший вибір для тих, хто освоїв техніку стрільби з "клеймор"
  • У Руйнівника N7, в режимі "спустошителя", "Кат" стає двозарядних.
  • Краще не використовувати в кінці завдання Пріоритет: Марс, якщо складність вище нормальної. Коли на Шепарда біжить доктор Єва, після краху шаттла, гра дає йому в руки пістолет з поточного інвентарю. Одного пострілу з "Ката" недостатньо, навіть в голову, а для другого просто не буде часу[1].
  • Зброя має одну забавну особливість: по переведенні в боєготовий положення пістолет видає звук, схожий на клич або вигук, вимовлене, ймовірно, голосом Ворку.
  • У деяких сценах, Шепард або його однопартійці роблять з цього не один постріл, як годиться технічно, а три, а то й більше.
  • З модифікаціями "Товстостінний ствол" (збільшує втрати пістолета) і "Енерґетичний підсилювач" (збільшує втрати від здібностей) відмінно підходять для Шепарда-Інженера. Якщо носити з собою тільки "Кат", то бонус до швидкості перезарядки буде максимальним, а постріл у Варта Цербера (найважчого ворога для інженера) через його щит залишає його з 1 пунктом здоров'я (постріл в голову через щит вбиває відразу) при грі на "божевілля".

Примітки Редагувати

  1. Слід зазначити, що можливість отримання даного пістолета до цього моменту в грі просто не передбачена (купівля пістолета здійснюється через термінал "Запити Спектра"на Цитаделі)-воно можливе лише за рахунок редагування збереження або при використанні деяких неофіційних збірок ігри, в яких отримання зброї з DLC відбувається відмінним від нормального способом.
Зброя з гри Mass Effect 3