FANDOM

ME2
ME3
ME3 PRC OMEGA
Gozu Entrance
Район Гозу-житлова зона на нижніх рівнях Омеги, тут знаходиться Кокомо Плаза і клініка Омеги. Район обладнаний системою життєзабезпечення незалежною від всіх інших систем станції. Гозу межує з районами Дору та Кіма.

Mass Effect 2Редагувати

Довгі роки найманці «Синіх світил» забезпечували безпеку жителів району Гозу. Найманці цієї організації запобігали злочину і тримали всіх жителів під контролем. Приблизно в середині 2185 ситуація змінилася. «Сині світила» були атаковані групою, очолюваною Архангелом. Чисельність жителів Гозу різко знизилася через що спалахнула епідемії, яка вражала всіх, крім людей і Ворку.

Наприкінці 2185 Тарак, лідер «Синіх світил», уклав союз з «Кривавої зграєю» і «Затемнення» для проведення наступальної операції, спрямованої проти Архангела. В цей же час епідемія, штучно створена Колекціонерами, поширилася на сусідні райони. Фактичний лідер Омеги, Аріа Т'Лоак, віддала наказ закрити заражені райони на карантин і поставити на входи в них озброєну охорону. Чисельність батаріанцев і турианца «Синіх світил» в районі Гозу різко впала, що дозволило «Кривавої зграї» розпочати вторгнення.

Mass Effect 3: ОмегаРедагувати

Під час звільнення Арією Омеги від «Цербера» в 2186 останній напад на їх командний центр, що знаходиться в Загробного життя, проходило через район Гозу. Божевільний пророк може бути помічений в натовпі, в одному з коридорів району.

Цікаві фактиРедагувати

  • Станційний ID цього району - 429.
  • У Гозу можна помітити кілька написів «Auxera», хоча ніхто не знає, що вони означають.