FANDOM

ME3

Локація: Чумацький Шлях / Вуаль Персея / Тіккун
Перша планета
Умова: Пріоритет: Вуаль Персея (Mass Effect 3)

Опис Редагувати

Раннох - планета, що знаходиться в Вуалі Персея. Батьківщина кваріанців (пізніше - ґетів).

Її назва перекладається з древнекваріанского як "сад, оточений стіною", хоча на сьогоднішній день кваріанці називають Раннох просто "Домом". Цікавий той факт, що на планеті немає комах, тому обпилювані рослини вступили в симбіоз з високорозвиненими тваринами. Це можна розглядати як фактор, супутній ослабленню імунної системи кваріанців, оскільки інфекції могли бути настільки ж корисними, наскільки й згубними. Кваріанці, швидше за все, просто до них (інфекцій) пристосувалися.

На Ранносі, та інших кваріанськіх планетах, працюють мобільні платформи ґетів, що продовжують розчищати руїни і забруднення після Ранкової війни в пам'ять про загиблих лояльно налаштованих кваріанцях. Самі ж ґети "живуть" на своїх космічних станціях, де вони можуть переробляти прилеглі астероїди. Для Ранноха ґети є подобою доглядачів, які оберігають планету.

За словами Легіона, Раннох більш засушливий аніж Земля, а його зірка давніша за Сонце.

Запис у Кодексі Редагувати

ME3 Раннох (кодекс)Раннох - посушлива планета, що обертається по орбіті зірки в системі Тіккун. Це рідна планета кваріанців, на якій вони вже не живуть. Майже триста років тому кваріанці були вигнані з Ранноха ґетами своїми синтетичними слугами, які розвинули колективний розум і повсталими проти творців. Хоча зараз Раннох здебільшого незаселений, ґети піклуються про нього і прагнуть відновити екологію планети та стародавні споруди, а також вирощують [непотрібні собі] сільськогосподарські культури.

На Ранносі немає комах, і тому місцеві рослини запилюються за допомогою тварин. Цей симбіоз флори і фауни став причиною ослабленої імунної системи кваріанцев, що істотно ускладнило для них заселення інших планет після вигнання з Ранноха. Для багатьох кваріанцев відняти у гетів рідну планету-справа не тільки принципу, але і фізіологічної необхідності.

ЗавданняРедагувати

ПерсонажіРедагувати

ВорогиРедагувати

Цікаве Редагувати

У Ранноха є щонайменше один природний супутник.

Галерея Редагувати