FANDOM

ME3

Це завдання стане доступною після виконання сюжетної місії Пріоритет: Дредноут Гетів. Після розмови з адміралом Шала'Раан, вирушайте на рідну планету кваріанців-Раннох.

ПроходженняРедагувати

Ваше перше завдання-відключити зенітні установки гетів. Їх усього три. У зоні висадки нічого корисного немає, так що просто слідуйте за цілевказівником і милуйтеся прекрасним краєвидом. Першими ворогами, яких Ви зустрінете на Раннох, будуть ґети-солдати і вогнеметники. Першого солдата можна зняти зі снайперської гвинтівки, він стоятиме до Вас спиною. На місці катастрофи літуна кваріанців вивчіть труп кваріанця і зберіть частини гетів. Пройшовши зону катастрофи, дивіться під ноги, на Вашому шляху будуть попадатися міни. Внизу зустрінеться патруль гетів, що складається з гетів-солдатів і ракетників. Дійшовши до зенітного знаряддя, потрібно буде розстріляти невеликий загін гетів-ракетників і солдатів. Високий камінь зліва-чудове укриття від ракет. Одному з Ваших товаришів (на вибір) доведеться зайнятися відключенням зенітного знаряддя в той час, як Ви будете відбиватися від настання гетів.

Радимо залишити в команді бійця, так як перестрілка буде спекотною: Прайм, ракетники, мисливці і солдати будуть атакувати дуже інтенсивно. До речі, «Дротик» дуже гарний проти гетів-мисливців, він їх підсвічує при прицілюванні - дуже зручно! Крім того, поруч можна знайти«Вулкан». Коли перестрілка закінчиться, слідуйте за цілевказівником в тому напрямку, звідки наступали ґети (так само, якщо ви не хочете взагалі морочитися з гетами, ви можете відразу побігти в цю сторону-вони за вами не підуть, а зенітне знаряддя буде відключено і напарник, який займався їм, буде вже з вами). По дорозі на місці перестрілки гетів і кваріанцев підберіть поліпшення. Поговоріть з пораненим кваріанцем і йдіть далі до башти - глушилки.

121103093

Ваша наступне завдання - вивести з ладу два знаряддя ППО. З якого починати - не важливо, і там і там буде повно гетів. Використовуйте стаціонарний кулемет. В першу чергу виведіть з ладу Прайма, потім ракетників, потім-вогнеметників, потім-решту дрібниця. Якщо ви вирішили використовувати звичайну зброю, не потрібно наступати в лоб. Поки один з Ваших товаришів буде відключати зенітне знаряддя, почніть бій і відступайте, виманюючи гетів на себе. Так Ви зможете перестріляти їх практично по одному. Після того, як знаряддя буде відключено, кілька гетів з'являться з раніше закритих дверях зліва (справа) від Вас.

3-13-2012 20

Після того, як Ви відключіть останню вежу, прилетить човник і зруйнує вежу біля зенітного знаряддя, яке праворуч по ходу руху, після чого Ви зможете зв'язатися з адміралом Корис. Щоб врятувати впертого адмірала, Вам доведеться використовувати опцію Героя/Відступника в діалозі.

121103234
Якщо переговори пройшли успішно, Вам належить ще трохи постріляти з кулемета, на цей раз, з борту човника. Адмірал буде пробиратися до точки евакуації по землі, Ви ж з повітря повинні будете прикривати його. Це важлива місія, не полінуйтеся пройти її. Завдяки адміралу Корис у кваріанцев з'явиться шанс у війні з гетами, і цивільний флот не загине. Після місії Вам належить нелегке рішення - знищити еволюціонували гетів, або дати їм шанс на виживання.

На цій локації:Редагувати

  • Нагрудник «Армакс Арсенал»-біля пульта управління.
  • Технологія постановки перешкод
  • «Вулкан» гетів-праворуч від пульта управління ППО
  • Розривне модифікація для дробовика,
  • Частини гетів
  • Модифікація для пістолета-кулемета - поліпшення магазину.
  • Модифікація для штурмової гвинтівки - поліпшення магазину.
  • Снайперська гвинтівка Дротик - у зоні аварії прямо перед Вами буде лежати на землі.

ВорогиРедагувати

Нагороди Редагувати

Технологія поставки перешкод - для однойменного квесту на Цитаделі.

БроняРедагувати

  • Армакс Арсенал - Нагрудник

Зброя

  • Дротик - Снайперська гвинтівка
  • "Вулкан" гетів - важка зброя

МодифікаціїРедагувати

  • Штурмова гвинтівка: Покращення магазину
  • Дробовик: Розривне модифікація
  • Пістолет-кулемет: Покращення магазину

КредитиРедагувати

10000 по ходу місії.

Завдання в Mass Effect 3