FANDOM

ME Основание Логотип

Распутін (англ. Rasputin) - солдат Альянсу Систем, призначений в 212-підрозділ, загін "Пси" на Іден Прайм.

Mass Effect: Підстава Редагувати

За два дні до нападу ґетів на Іден Прайм, Распутін з товаришами були у звільненні і розслаблялися в барі. Разом з Дженнером та Бейтсом вони посміюються над залицяннями Донкі до Ешлі Вільямс. Распутін радить сержанту не гаяти дарма часу, адже і сам колись марно пробував підкотити до Ешлі. Бейтс не втрачає можливості пожартувати, що у Донкі з Пенні і то буде більше шансів, або ж, якщо така справа, то і у самої Пенні - з Ешлі.

Веселощі закінчилися коли в бар зходить офіцер і пояснює мету майбутнього завдання. Лейтенант повідомляє, що вчені виявили щось "маякоподібне" і просять убезпечити місце розкопок. Хоча лідером групи (і старшим за званням) була комендор-сержант Вільямс, очолити загін було призначено сержанта Донка - спроби останнього заперечити лейтенант не став навіть слухати.

Загін "Пси" відправили в піший обхід місцевості від колонії до маяка, в той час як іншим загонам 212-го підрозділу був виданий транспорт. Сержант Донкі під час патрулювання сказав Ешлі, що це вона має командувати на завданні, на що Вільямс відповіла: "оскільки мій дідусь склав зброю на Шаньсі, лейтенант думає, що я можу зробити те ж саме". Донкі запевнив Ешлі, що загін не поділяє цієї думки, кому як не їм знати, хто найкращій солдат в усьому підрозділі!

Прийшовши до точки зустрічі, вони не виявляють загін "Браво", більш того, останній не виходив на зв'язок із загонами "Альфа" та "Чарлі", які вже перебували на місці розкопок. Пізніше вони натрапили на останки своїх побратимів із загону "Браво", і майже одразу надійшов радіозаклик про допомогу через напад на Маяк невідомого ворога. Донк приймає рішення, що командувати загоном буде Ешлі, мотивуючи цей вибір тим, що відтепер це справжня бойова місія, тож їм потрібен справжній лідер. Ешлі без вагань наказує здійснити нічний марш-кидок до місця розкопок.

Опинившись на місці, загін потрапляє під обстріл ґетів. Розосередившись по позиціях, вони спробували оточити ґетів: поки Донкі, Дженнер, Пенні та Бейтс зв'язали ворогів вогнем з укриття, Ешлі та Роспутін обійшли синтетиків з флангів та кинжальним вогнем положили чимало з них. Нажаль, ворогів виявилося занадто багато і увесь загін був знищений окрім Ешлі Вільямс і Бейтса, який втік з поля боя, залишивши товарищів без вогневої підтримки.

Персонажі коміксів Mass Effect