FANDOM

ME
270px
Рахни-солдат
ME-Enemy Container-H
Тип Органік
Раса Рахни
Озброєння Немає
Здоров'я Помірне
Складність Легка
Локації НОВЕРА
Альтае
бинти
Непмос

Рахни-солдат-воїн з тонкими щупальцями, на кінцях яких є маленькі стручки. Вони використовують стручки, щоб насаджувати на них ворогів-Рахни можуть користуватися зброєю, але воліють використовувати щупальця, щоб пронизувати жертв. Вони також можуть плюватися кислотою, чим завдають вкрай важкий токсичний шкоди. Рахни-солдати хитрі й люблять нападати на ворогів із засідки. Вони найбільш комфортно себе почувають у вентиляційних системах і тунелях.

ТактикаРедагувати

Рахни-солдати можуть завдати великої шкоди в ближньому бою, а їх кислотні снаряди ігнорують щити. На щастя, обидві ці атаки повільні і проходять по прямій лінії-частіше відстрілюють і переміщайтеся, коли стикаєтеся з ними. Також не давайте їм ховатися в укритті, оскільки Рахни можуть відновлювати здоров'я: тримайтеся на відстані і продовжуйте обстріл.Биотикадобре допомагає проти них, тому що більшість біотичних умінь збивають їх з ніг, що дає кілька секунд для спокійної атаки.

Деякі Рахни солдати можуть з'явитися в той час, коли ви знаходитесь в Мако. Це робить їх дуже легкою здобиччю, але так як їх плювок ігнорує щити, то він буде пошкоджувати корпус транспортера, тому продовжуйте рух і тримайте дистанцію.

<!-Навігаційні шаблони->

Вороги з Mass Effect