FANDOM

Релой (англ. Raloi) - розумна раса з планети Турвесс, що вступила в галактичне співтовариство в 2185.

ПояваРедагувати

Релой запустили свій перший орбітальний телескоп в 2184, який незабаром виявив чергує в системі крейсер азарі «Азедес», після чого відбувся перший контакт. У 2185 Рада Цитаделі забезпечив жителям галактики можливість побувати в шести містах Турвесса і за їх межами, а також привітати господарів планети і піднести їм подарунки в знак дружби. Квитки на кораблі, надані Радою, розпродавалися протягом декількох місяців. Будь-яким іншим судам, юридично, на момент дії гри, заборонено відвідувати планету. Крім того, на знак вітання нового члена галактичного співтовариства, Радою була зроблена акція-поблизу Турвесса, протягом двадцяти стандартних галактичних годин, працював, приймаючи і передаючи на планету повідомлення з привітаннями та поздоровленнями, комунікаційний буй.

Рівень розвиткуРедагувати

Виходячи з того факту, що вони запустили свій перший орбітальний телескоп, можна припустити, що їх рівень технологічного розвитку знаходиться на рівні розвитку людства наприкінці XX-початку XXI століть.

Відомі представники Редагувати

  • Арі'ка, представник делегації раси релой на Цитаделі.

Mass Effect 3Редагувати

У 2186, під час нападу Женців, делегація релой покидає Цитадель. Не бажаючи боротися зі жнецями, релой вирішили ізолювати себе на рідній планеті і знищити абсолютно всі супутники і засоби зв'язку із зовнішнім світом на орбіті Турвесса, сподіваючись на свій недостатній для винищення женці рівень розвитку технологій.

Фігурування Редагувати

ME1 Орден доблесного легіону

Раси

ME1 Орден доблесного легіону

Раси Ради Цитаделі АзаріЛюдиСаларіанціТуріанці
Інші раси БатаріанціВолусиВорчаГанариҐетиДреллиЕлкориЗбирачіКваріанціКроґаниРахніРелойЯгиВіртуальна цивілізація «Корабля-привида»
Стародавні раси АртенніДенсорінЖаЖа'тілЖенціЗберігачіЗейофиІнусаннонІстоти світлаЛевіафаниОравориПротеаниТой'ханТоріанин