FANDOM

MEI

Рендалл Езно (англ. Randall Ezno) - оперативник "Цербера". Йому доручено завдання по захопленню інопланетян для експериментів в 2186.

Рендалл носить броню "Цербера" з його символікою. На його обличчі видно сліди імплантатів, але на відміну від капітана Шепард(а) після проекту Лазар вони не червоного, а синього кольору.

Mass Effect: Infiltrator Редагувати

У той час як Рендалл виконує завдання по затриманню туріанца для "Цербера", він дізнається, що був істотно модифікований за допомогою імплантатів і що їх виявилося набагато більше, ніж у інших оперативників. Він не знав, що вони повинні були запаморочити його, але зрештою дізнається, що одурманення провалилося. Він розмовляє з технічним фахівцем Іналі Ренатою про своє завдання, координуючої його дії.

Після закінчення завдання він прилітає на космічну станцію, у відсік ангарів. Незабаром після цього на базу нападають туріанца Ієрархії, і Рендалл відбивається від них разом з військам "Цербера" і роботами. Потім по зв'язку його викликає Іналі для доповіді. По дорозі він втрачає з нею зв'язок і намагається з'ясувати, що сталося.

По радіо Рендалл чує голос Волусія який стверджує, що він хакер. Волус приводить його до Іналі, якій монтують імплантанти. Рендалл розуміє всю жорстокість його роботодавців і йде проти них.

Він виконує поради Волусія і пробивається через базу. Хакер стверджує, що якщо Рендалл добереться до вежі зв'язку і передасть повідомлення Альянсу, вони всіх врятують, в тому числі і Іналі.

Рендалл пробивається через війська "Цербера", роботів, захоплених інопланетян. На підході до башти зв'язку він зустрічається з плодом одного з найстаріших експериментів-мутував кроґанов по імені X1. Після того, як Рендалл розправляється з ним і передає повідомлення, Волус повідомляє, що Альянс влаштує зустріч на пустинній планеті, що знаходиться поруч.

На цій планеті він стикається з сильно змінилася Іналі. Їх боротьба закінчується перемогою Рендалла. Він може зберегти їй життя, або вбити, залежно від психічного стану. У будь-якому випадку він клянеться помститися "Церберу" і покидає планету.

Здібності та вміння Редагувати

Біотичні вміння Редагувати

Тяжіння Повідець Шторм Залп
Повідець Шторм Залп

Здібності Редагувати

Біг Ковзання Маскування
Ковзання Маскування

Рукопашна Редагувати

Удар Поштовх Атака
Поштовх Атака

Цікаві факти Редагувати

  • Біотика Рендалла, швидше за все, є результатом імплантантів, а не вродженим умінням.
  • Колір биотики і імплантантів Рендалла залежить від психологічного профілю. Синій - Герой, червоний - Відступник.
  • Після захоплення туріанца Рендалл вимовляє фразу: "Ха, ти не Архангел, це точно ..."
Персонажі з мобільних ігор Mass Effect