FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC MP5
Розвідник Альянсу
Клас Розвідник
Щити / Бар'єри 750
Активні вміння Тактична маскування
Матриця відновлення
Крижаний захоплення
Здібності Акробатика
Рукопашний бій
DLC DLC: Розплата
Розвідник Альянсу-один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Стає можливим отримати після установки DLC «Розплата».

Опис Редагувати

Разведплатформа Альянсу змодельована на основі Єви, церберовского синтетика, якого загін капітана Шепард(а) виявив на Марсе. Квантові комп'ютери з ІІ поставлені Поради поза законом, але, враховуючи винятковість ситуації, Альянс дав особливий дозвіл на застосування даної разведплатформи.

Розвідники Альянсу спроектовані для ближніх боїв і в битві за краще користуватися дробовиками. Вони досить міцні і мають здатність до автоматичного ремонту.

Уміння Редагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

Здібності Редагувати

  • Fist MeleeАкробатика*Dodge ArrowРукопашний бій

Нотатки гравців Редагувати

  • Володіє дуже сильною важкою атакою-майже 2000 (без расходников, прокачування на утрату в ближньому бою).
  • Кращий персонаж для агресивної гри.
  • Найкраще зброю для цього персонажа-M-300 «Клеймор» або Карабін «Рігар». При використанні M-300 «Клеймор» можна обдурити її вкрай довгу перезарядку, натиснувши кнопку використання «Панацеліна», включивши матрицю відновлення чи маскування. Якщо кожен постріл виробляти під маскуванням, то втрата буде неймовірним (6 ранг низ в Тактичною маскуванню цього персонажа, може не працювати на чужому хосте).
  • Виживання не гірше, ніж у примари.
  • При прокачуванні найкраще робити упор на поліпшення ближнього бою і тактичної маскування, домагаючись тим самим додаткового шкоди від своєї зброї, особливо дробовика.
  • Матриця відновлення витрачає гранати. Отже, поліпшення для персонажа слід підбирати на збільшення утрати і кількості стерпних гранат.
  • Поряд з Дрелла і фурією найвища швидкість пересування.

Цікаві факти Редагувати

  • Після установки доповнення DLC: Набір варіантів зовнішнього вигляду 1 платформа розвідника Альянсу з'являється в одиночній грі серед варіантів зовнішнього вигляду для Сузі як альтернатива звичайної. Ймовірно, примірник такої платформи, розробленої Альянсом на основі використовуваної Сузі платформи Єва, був переданий на "Нормандію".
Mass Effect 3: Колективна гра