FANDOM

ME
ME2
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про ворога Ґете з Mass Effect і Mass Effect 2.
• Для перегляду статті про жнець з Mass Effect 3, перейдіть на Руйнівник (жнець).
• Для перегляду статті про персонажа з мультиплеєра, перейдіть на Руйнівник N7.

Шаблон:МультішаблонРуйнівник гетів височить серед інших гетів подібно Джаггернауту. Є одним з найнебезпечніших супротивників завдяки швидкості, важкої атаки ближнього бою, а також сильним щитам.

Mass Effect Редагувати

Руйнівника можна зустріти на багатьох планетах, зайнятих гетами. Він був виявлений на всіх планетах, на яких проходять основні завдання, а також на декількох віддалених планетах, атакованих гетами.

Тактика Редагувати

Руйнівник буде атакувати вас здалеку досить слабкими атаками, але коли він підійде досить близько, він розбіжиться і скоротить з вами дистанцію. А потім атакує прикладом. Атаки ближнього бою неймовірно смертельні і майже миттєво знищать вас.

  • Застосуйте поглинає поле коли вам здасться, що гет розбігся. Це миттєво зупинить його і знизить відновлення здатності розправа.
  • Використовуйте злом, щоб він атакував своїх союзників, а вони його. Це відволіче супротивників і ви зможете з ними з легкістю розправитися.
  • Якщо в команді є Рекс, дайте йому поліпшення броні "екзоскелет". У такому випадку є можливість, що атака ближнього бою Рекса зможе збити руйнівника з ніг.
  • Також можна застосувати біотика. Наприклад стазис, коли руйнівник біжить. Також можна використовувати підйом і кидок. Розбіглися руйнівник може високо полетіти і бути збитим на довгий термін.

Mass Effect 2 Редагувати

У Mass Effect 2 руйнівники озброєні вогнеметами і не мають жодних здібностей. Проте вони зберігають певний загальний принцип: вони бійці ближнього бою. Забарвлення гета набуває яскравий червоний колір подібний Джаггернаута гетів.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

  • На озброєнні у руйнівника смертоносний M-451 «Смерч», який спалює противника за секунди. Єдиний захист від нього - зайняти укриття.

Захисні Редагувати

  • Руйнівник має сильні щити і здоров'я. Однак він не здатний займати укриття.

ЦікавеРедагувати

Тактика Редагувати

Руйнівник не буде займати укриття. Він буде наближатися до Шепарду і його загону до тих пір, поки не наблизиться на атакуючу дистанцію. Потім він стане атакувати. Шансів вижити після його атак вогнеметом майже немає.

Галерея Редагувати

Вороги з Mass Effect

Вороги з Mass Effect 2