FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC EARTH
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про персонажа з мультиплеєра.
• Для перегляду статті про женці з Mass Effect 3, перейдіть на Руйнівник (Жнець).
• Для перегляду статті про ворога Ґете з Mass Effect, перейдіть на Руйнівник.
Руйнівник N7
N7 Destroyer Soldier MP
Клас Солдат
Раса Люди
Щити / Бар'єри 1000
Активні вміння Удар руйнування

Пускова установка
Гранатний залп

Здібності Бойовий костюм T5-V
Стійкість/ближній бій
Знижена рухливість
DLC Земля

Руйнівник N7 - один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Стає можливим отримати після установки DLC "Земля"

Опис Редагувати

Бійці сил спеціального призначення Альянса навчалися в Міжпланетної Військової Академії в Ріо-де-Жанейро і тепер готові відправитися в будь-яку точку галактики, щоб вступити в бій з будь-яким супротивником. Для отримання звання N7 вони повинні вижити в бойових зіткненнях, проявивши себе "відмінними та ефективними солдатами". Зараз багато бійців N7 навчають представників інших рас битися зі жнець.

Бойовий костюм T5-V забезпечує неповоротким, але смертельно небезпечним руйнівником захист класу "робот". Сервоприводи з використанням нульового елемента дозволяють цим бійцям граючи використовувати важку зброю на полі бою.

Уміння Редагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

Здібності Редагувати

  • Fist MeleeБойовий костюм T5-V*Fist MeleeСтійкість/ближній бій*Dodge ArrowЗнижена рухливість

Отримати Редагувати

Цей персонаж відноситься до"Рідкісним". Може випасти при покупці в магазині"Набір СПЕКТРа"або"Елітний набір СПЕКТРа".

Нотатки гравців Редагувати

  • Руйнівник має унікальну бронею Термінус N7 (Звичайна броня Термінус з маркуванням N7)
  • Дві з трьох активних здібностей є пасивними після активації, а час реактивації ракети-незмінно, тому при грі цим персонажем можна з чистою душею брати найважче зброю, до того ж здатність "спустошувачів" значно збільшує втрати і влучність зброї.
  • Володіє зниженою рухливістю (і великий моделлю), тому сильно залежимо від поліпшень обсягу щита.
  • За даними BioWare, серед гравців Руйнівник N7-найпопулярніший персонаж.
  • Єдиний персонаж, який може збільшити максимальний запас термозарядов в гвинтівці "Чорна вдова" до 4-х одиниць. Враховуючи скорострільність і збільшення утрати від костюма, він стає відмінною підмогою класу Розвідник.
  • Єдиний персонаж, який може збільшити обойму однозарядними великокаліберного пістолета "Кат" до двох одиниць, якщо одночасно використовувати здатність "спустошувачів" з ухилом в обсяг магазину і модифікацію для пістолета зі збільшенням магазину.
  • Відомо, що в режимі "Спустошення" не можна відскакувати з боку в бік, але є деяка фіча, яка дозволяє це зробити. Якщо під час гри зайти в мережу, поставлену Колектором і включити в неї режим "Спустошення", то ви зможете знову відскакувати з боку в бік.
Mass Effect 3: Колективна гра