FANDOM

ME2

Шаблон:МультішаблонСаламуль - кроган, який був членом "Кривавої зграї". Він був відповідальним за видобуток ресурсів на планеті Тарітой, які відсилалися на планету Зада Бан. Під його початком перебувало кілька десятків робітників Ворку. Саламуль віддавав їм накази про проведення робіт.

Через деякий час Ворку стали зникати. Кроган попросив допомоги у калюськиха, командира бази "Кривавої зграї" на планеті Зада Бан. Той спочатку пересилав йому робітників з "Омеги", але потім порадив Саламулю відзначити межі району видобутку корисних копалин маяками, посилаючись на те, що Ворку просто губляться в непроглядній тумані. Але ситуація виявилася набагато серйознішою. На Ворку напали Клікс і збирачі, тому Саламуль віддав наказ на евакуацію. Робочі полетіли, а кроганов і кільком його бійцям довелося вступити в бій з загоном капітана Шепард(а). У цьому бою Саламуль загинув.

Тактика Редагувати

У бою Саламуль поводиться як кроганскій бойовий майстер. Тобто наближається до супротивника, стріляючи з зброї і використовуючи биотические удари. Іноді кидається на ворога всією масою, сильно штовхаючи і збиваючи з ніг.

Галерея Редагувати

Персонажі Mass Effect 2
Вороги з Mass Effect 2