FANDOM

ME2
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про завданні з Mass Effect 2.
• Для перегляду статті про технології Женців, перейдіть на Система Женців "свій-чужий".

Шаблон:ІнформаціяME2Шаблон:ІзображеніяME2

Система Женців "свій-чужий"Редагувати

При відвідуванні корабля Колекціонерів командою Шепард(а) було зроблено два відкриття. Перше: Збирачі-нащадки давніх протеан, що потрапили під вплив Женців, мутував і стали їх рабами. Друге: ретранслятор Омега 4 веде до ядра Галактики. Гігантська гравітація в ядрі Галактики перетворює стрибок через ретранслятор в самовбивчу затію до тих пір, поки на "Нормандії" не встановлена ​​система розпізнавання Женців "свій-чужий".

У той же час науковій групі Альянсу вдалося виявити, що "Великий розлом" на планеті Клендагон-насправді слід від пострілу зброї з мас-прискорювачем. Примарою були послані групи на пошуки такого потужного зброї та її цілі. Пошуки увінчалися успіхом-зброя була знайдена, але на жаль, воно вже не працювало. Також вдалося обчислити передбачувану траєкторію пострілу-метою виявився Жнець, вік якого близько 37 мільйонів років. Корабель пошкоджений і спійманий в гравітаційне поле бурого карлика, його оточує мас-поле, яке утримує на орбіті. Швидше за все, це автоматична система захисту від зовнішніх загроз.

На зв'язок з капітаном Шепард(ом) виходить Привид і повідомляє про нову мети -покинутому і, ймовірно, мертвому жнець, що обертається на орбіті коричневого карлика Мнемозина в скупченні Ети Хокінга. Така знахідка - велика удача, адже Жнець повинен розташовувати системою точних протоколів переходу через ретранслятори, яка необхідна "Нормандії". Крім того, Привид каже, що на Женця була послана наукова група на чолі з Доктором чандала, але нещодавно вона перестала виходити на зв'язок.

При підльоті поруч зі женці вдається засікти інший корабель, що не подає жодних сигналів. Судячи за свідченнями, це корабель гетів. Можливо, це і стало причиною втрати сигналу з групою чандала.

ПроходженняРедагувати

Прибувши на Женця, капітан у супроводі напарників висажівется на нього і просувається вперед. Скоро з'ясується, що Шепард з напарниками замкнений(а) на жнець і покинути корабель можна тільки відключивши поле ефекту маси, що також утримує корабель на його орбіті.

Командор продовжує досліджувати Женця, знаходячи записи вчених "Цербера", що свідчать про їх індоктринації і стикається з великою кількістю хасков.

Незабаром з'ясується, що Шепард з командою - не єдиний ворог Женця. Якийсь снайпер також розстрілює хасков.

Капітан зустрічає того самого снайпера - балакучого гета, який вбиває пару хасков за спиною Шепард(а), а потім зникає. Командору доводиться довго пробиватися крізь натовпи хасков, отродий і нащадків, слідуючи по довгій низці приміщень. Зрештою він(вона) знаходить систему "свій-чужий" і знову зустрічає вже знайомого гета, відключивши після нападу на нього хасков.

Шепард(у) належить відбиватися від цілих натовпів хасков і отродий, попутно розстрілюючи ядро ​​ефекту маси Женця для того щоб, відключивши кінетичний щит корабля, повернутися на "Нормандію". Розібравшись з ядром, капітан повертається на свій фрегат, прихопивши і гета.

Після евакуації виникне суперечка щодо синтетика. Варіантів два: продати гета "Церберу" за 50 000 кредитів(Джейкоббуде за те, щоб викинути гета в шлюз, але зробити це можна), або включити і допитати - в цьому випадку, отримаємо нового члена команди.

Підсумки місіїРедагувати

  • Окуляри досвіду: 1000 (1250, якщо відкрито досягнення "Завдання виконано").
  • Кредити: 50000
  • Покращення:
    • Втрати снайперської гвинтівки
    • Жорстке зміцнення шкіри
    • Втрати дробовика
    • Снайперська гвинтівка гетів "Вдова" для Легіону (після розмови з ним на "Нормандії")
  • Матеріали: Платина - 2000.

Вороги в місіїРедагувати

НаслідкиРедагувати

У тому випадку, якщо гет був активований, команда поповниться одним членом, який зустрінеться Шепард в Mass Effect 3 (Легіон). Якщо гет буде проданий "Церберу", він все одно зустрінеться в Mass Effect 3 (Ассасин Легіон).

Завдання в Mass Effect 2