FANDOM

Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про космічному регіоні.
• Для перегляду статті про броні з Mass Effect 2 і Mass Effect 3, перейдіть на Броня "Термінус".
Terminus Systems

Системи Термінус (англ. Terminus Systems) - або "системи Терміну" - віддалений регіон за Аттичним Траверсом, що славиться своєю некерованістю. Даний регіон не контролюється расами Ради Цитаделі, хоча представники цих рас активно розселяються в даному регіоні. Столицею цього регіону фактично є космічна станція Омега, вибудувана на руїнах протеанського (або навіть ще більш стародавнього) комплексу з видобутку нульового елемента з астероїда. Найвпливовішою персоною на території систем Термінус вже довгий час є "Королева Піратів" - Аріа Т'Лоак.

Незважаючи на небезпеку, раси Ради Цитаделі проводять експансію в системи Термінус. Люди, туріанці, саларіанці, елкори, азарі і волуси створюють колонії в даному регіоні. Оскільки закони Ради Цитаделі не мають сили, ці колонії повністю незалежні. В системах Термінус розташовані рідні світи кваріанців і ворча.

Системи Термінус Редагувати

СкупченняРедагувати

Колискові світи Редагувати

КолоніїРедагувати

Космічні станціїРедагувати

Інші об'єктиРедагувати

ДодатковоРедагувати

ПриміткаРедагувати

  • "Terminus" латиною - "межа". Таким чином, назва "системи Терміну" можна перекласти як "Граничні системи".