FANDOM

ME
ME2
ME3
MEG
ME Расследование Логотип
C-Sec Turian

Служба Безпеки Цитаделі (СБЦ) (англ. Citadel Security Services) — правоохоронний орган, який знаходиться у підпорядкуванні Ради Цитаделі. В ряди СБЦ вступають лише добровольці. Організація відповідає за безпеку Ради Цитаделі і очолюється директором, який постійно підтримує зв'язок між СБЦ і Радою. СБЦ налічує 200 000 співробітників, які забезпечують охорону правопорядку на густонаселеній станції. Вони також проводять митний контроль, займаються переслідуванням піратів і проводять пошуково-рятувальні операції в туманності Змія.

Структура Редагувати

Не дивлячись на значний вплив СБЦ, ця організація складається з волонтерів правоохоронних органів різних рас, що входять у простір Цитаделі незалежно від того, є представники раси в Раді чи ні. Оскільки саме туріанцям належала ідея організації СБЦ, більшість представників СБЦ - туріанці, хоча останнім часом люди значно змінили монополію туріанців на контроль правопорядку Цитаделі. До 2185 року люди стали другою за чисельністю расою Служби Безпеки з загальним числом 116, слідом за ними йдуть саларіанці і азарі. Тим не менш, відсоток рас, відмінних від туріанців в СБЦ мізерно малий - менше 0,002%.

Академія СБЦ Редагувати

Наразі головою СБЦ є Армандо-Оуен Бейлі, людина, чий офіс розташований в посольствах Президії, недалеко від вежі Цитаделі. Сама ж Академія СБЦ розташована у нижніх районах Цитаделі, частково з-за високого рівня злочинності в цих районах.

Citadelsecurity
  1. Ліфт до Президії
  2. Ліфт в Доки
  3. Ліфт до житлових кварталів
  4. Інтендант СБЦ
  5. Розташування Детектива Челліка

Підрозділи Редагувати

  • Виконавчий: Військовослужбовці офіцери, які патрулюють Цитадель — стежать за незначними порушеннями, вирішують конфлікти, і реагують на надзвичайні ситуації.
  • Слідчий: Детективи — збирають докази, розкривають злочини, і притягають винних до відповідальності.
  • Митний: Офіцери, що стежать за пасажирами та вантажами, які проходять через порти Цитаделі, конфіскують контрабанду і карають контрабандистів.
  • Інформаційної безпеки: Техніки — мають справу з «кібер-злочинами», такими як: крадіжка особистих даних, порушення авторських прав, зломи, віртуальні атаки і незаконні ШІ. 
  • Особливого реагування: Офіцери, які розбираються в ситуаціях з заручниками, бомбами, і добре озброєними злочинцями. У разі, якщо Цитадель піддається нападу, вони є першою лінією оборони. Мають зброю військового класу.
  • Патрулювання: Кораблі з екіпажем служби патрулювання — мають функцію «берегової охорони», виконують пошуково-рятувальні операції, борються з піратством і забороняють незаконне перевезення вантажу. Вони не захищають Цитадель від атак великих бойових кораблів, за це відповідає флот Цитаделі.

Відносини Редагувати

Ставлення до Спектрів Редагувати

Chellick2

Між СБЦ і Спектрами часто виникають конфлікти. Багато співробітників СБЦ, зокрема директор Венарі Паллін, вважають, що надання Спектрам необмежених повноважень є небезпечним; дії Сарена Артеріуса підтвердили обґрунтованість такої позиції. Спектри, в свою чергу, незадоволені тим, що іноді прагнення СБЦ дотримуватися належних процедур заважає їм проводити розслідування. Тим не менш, Спектри нерідко користуються зв'язками СБЦ для отримання спорядження.

Поповнення рядів Редагувати

Приєднатися до СБЦ — це престижно. Претенденти повинні бути підтримані членом Ради Цитаделі або послом, пов'язаних з расою ради. У більшості випадків, претенденти мають багато років бездоганної служби у військових або поліцейський силах своїх народностей, але недосвідчені претенденти з очевидними талантами будуть справедливо розглянуті. Більшість новобранців будуть призначені в порівняно спокійний район Президії, для того, щоб отримати певний робочий досвід і ознайомитися з протоколами, перед тим як бути призначеними працювати в житлові квартали.

Зв'язки Редагувати

У той час як СБЦ користується довгою і поважною історією з самою Радою, СБЦ і Спектри Ради часто мають розбіжності. Більшість представників організації, особливо директор Паллін, вважають, що дозволяти Спектрам бути  «вище закону» — небезпечна практика. Багато хто з офіцерів — особливо детективи, такі як Ґаррус і Гаркін — іноді перебувають у протиріччі зі строгими правилами СБЦ, ймовірно з-за підтримання порядку серед стількох різних рас на Цитаделі. Як зауважив Гаркін, СБЦ не зберігає дані на своїх співробітників, якщо директор вважає, що дисциплінарні заходи будуть дотримані.

Mass Effect Редагувати

Mass Effect: Galaxy Редагувати

Mass Effect 2 Редагувати

Mass Effect: Інквізиція Редагувати

Mass Effect 3 Редагувати

Відомі співробітники Редагувати

Місії і завдання, що пов'язані з СБЦ Редагувати

Mass Effect Редагувати

Mass Effect 2 Редагувати

Mass Effect 3 Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати