FANDOM

ME
ME PS
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Ро Аргоса / Фенікс
Друга планета
Умова: Пріоритет: Дредноут ґетів (Mass Effect 3)
Умова: DLC: Станція «Вершина» (Mass Effect)

Опис Редагувати

Станція «Вершина», що знаходиться на астероїді, спочатку була побудована туріанцями в якості секретної командної бази під час повстання кроґанів. Пізніше була перетворена на центр для підготовки бійців спеціального призначення. Бойовий симулятор бази дозволяє моделювати різні екстремальні ситуації.

Запис у Кодексі Редагувати

Станція «Вершина» - туріанська космічна станція, переобладнана у військову базу Радою Цитаделі. Де запрошені беруть участь у серіях симуляцій бойових дій, змагаючись з іншими учасниками.

Завдання Редагувати

Персонажі Редагувати

Сканування системи Редагувати

При скануванні системи на астероїді, де розташована станція «Вершина» буде виявлений туріанський загін особливого призначення.

Цікаві факти Редагувати

Станція Вершина невідома планета
  • При знаходженні на станції в оглядовому вікні головного пункту видно велике космічне тіло з кількома рядами кілець, оточене астероїдами - тобто планетоїд, що знаходиться в тому ж астероїдном поясі, що і «Вершина». Це досить рідкісне явище - астероїд з достатньою масою для здобуття сферичної форми і формування навколо себе кількох кілець і мало ймовірно, що він не був би представлений як окремий об'єкта в системі. Це явна помилка сторонніх розробників доповнення.