FANDOM

ME2
ME2 PRC CP 4
464

Статуя Свободи

Статуя Свободи - одна з найзнаменитіших скульптур в США і в світі, часто звана «символом Нью-Йорка і США», «символом свободи і демократії». Це подарунок французьких громадян до сторіччя американської революції.

За своє 210-річне життя Статуя Свободи піддавалася безлічі терористичних атак, але в 2096 р. банді під назвою "Свобода насамперед" нарешті вдалося скинути статую. Протестуючих проти приєднання Канади і Мексики до Сполучених Північноамериканських Штатів, нью-йоркське відділення "Свободи передусім" шукало символ, позбавлення якого сильно вдарило б по небажаному для них союзу.

Рано вранці 1 листопада терористи провезли зброю і 15,5 тонн вибухової речовини на острів Свободи. Убивши і захопивши в полон охоронців, вони розмістили вибухівку під п'єдесталом статуї і висадили її в 7:37 ранку. Статуя розкололася на куски і впала на землю, убивши при падінні чотирьох терористів. Після довгих пошуків виживші терористи були арештовані, але збиток виявився непоправних. Ненависть до сепаратистів розпалила в Америці полум'я Другої Громадянської війни.

465

Колекція Хока, серед інших експонатів - голова Статуї Свободи

4 листопада президент Кейтлін Чен підписала указ про відновлення статуї. Приблизно одна десята частина сталевих балок і мідних пластин від старої статуї була знайдена і використана в будівництві. Голова зруйнованої статуї виставлялася в Національному музеї американської історії у Вашингтоні. Там вона перебувала два роки, поки не розразилася Битва за Вашингтон. Під час обстрілу музею сепаратистами голова зникла.

В 2101 р. була готова нова статуя, а доля частин старої статуї стала предметом спекуляцій і сюжетів бульварних романів. В 2159 р. інтерес до статуї ненадовго спалахнув знов, коли в пресі з'явилися знімки голови статуї у вантажному відсіку космічного корабля, однак у той час ЗМІ людей набагато більше хвилювали проблеми майбутнього. Порівняно з перспективами заселення тисяч нових планет доля статуї під назвою "Свобода, що освітлює світ" здавалася незначною.