FANDOM

ME
ТКТ «Бореаліс»
Бореаліс
Назва Бореаліс
Клас Коулун
Раса Люди
Статус Сильно пошкоджений

«Бореаліс» (англ. Borealis) — модульний вантажний корабель класу Коулун, що розбився на Феросі. Мабуть, був зафрахтований саларіанським торговцем Ледрю, який пообіцяв екіпажу непогані заробітки на поставках колоністам «Надії Чжу».

Mass Effect Редагувати

Одного разу «Бореалис» зазнав аварії на поверхні планети (можливо, в результаті нападу ґетів) і колоністи почали використовувати корабель в якості імпровізованого житла, що забезпечує необхідне укриття під час постійних атак синтетиків на колонію. Єдиний вцілілий член екіпажу, Хана Муракамі, згадує, що капітан корабля загинув під час одного з таких нападів.

Бореаліс на Надії Джу

До того моменту, коли на Ферос прибуває Шепард із командою, колоністи зосередили всю свою оборону навколо «Бореаліса». Хана якраз виконує діагностику корабля, і заявляє командору, що могла б відновити його, якби в неї було достатньо часу.

Зрештою стає ясно, чому колоністи так добре захищали «Бореаліс» - один з модулів корабля блокує вхід в лігво Торіанина, щоб захистити його від ґетів. Коли капітан повертається зі штаб-квартири ЕксоҐені, колоністи атакують команду, намагаючись захистити корабель навіть ціною своїх життів.