FANDOM

Помилки статті
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME
ME PS

Тадіус Ахерн-офіцер Альянсу Систем, командує станцією "Вершина". Є ветераном Війни Першого Контакту, і з тих пір не довіряє турианца. Однак, це не заважає йому охоче навчати туріанскіх офіцерів у постановочних боях.

Кар'єра Редагувати

Під час Війни Першого Контакту, Ахерну предстояла місія по виявленню модуля даних, де він з невеликим загоном піхотинців протистояв десяткам туріанскіх солдатів. Операція пройшла успішно. Однак Ахерн не став жертвою расової ненависті після війни. Він позитивно оцінював туріанскую військову доктрину. Після війни Ахерн дослужився до звання адмірала, і був відправлений командувати станцією "Вершина". У цей час на станції турианца тренувалися в постановочних боях Повстань кроганов. В даний час навчальний центр знаходиться у веденні Ради Цитаделі. Ахерн стверджував, що постановочні бої необхідні як людям так і турианца.

Станція "Вершина" Редагувати

Ахерн коментуватиме все що робить Шепард в постановочних боях, висловлюючи схвалення або глузування, залежно від його вчинків. Ахерну важко догодити, навіть після того, як Шепард успішно встановить нові досягнення в тренажері. Адмірал Ахерн пропонує Шепард(у) постановочний бій Війни Першого Контакту, і укладає парі з капітаном, якщо він виживе то отримає квартиру адмірала.

Персонажі Mass Effect