FANDOM

ME3

Тарквін Віктус - туріанський командир 9-ого взводу, лейтенант і син генерала, а згодом примарха, Адріена Віктуса.

Після вступу на посаду примарха, Віктус просить Шепард(а) допомогти з місією взводу його сина на Тучанкі. Примарх каже, що він не може вдаватися в подробиці місії, але вона має величезне значення і це надзвичайно делікатне політичне питання.

Зниклий взвод Редагувати

Щойно Шепард знаходить Тарквіна, туріанець поскаржиться, що його взвод потрапив у засідку Женців, сам він тяжко поранений і ледве стоїть на ногах. Він відчуває себе жахливо, усвідомлюючи провину за смерть своїх товаришів. В остаточному підсумку він винен, адже намагався, наслідуючи батька, використовувати розумну тактику, а не грубу силу: він вважав за краще обійти противника, рухаючись по вузьких проходах в руїнах, тому що прямий штурм гарантував величезні жертви. Але коли взвод зіткнувся з армією Женців, місця для маневру не залишилося й взвод виявився розбитий. В результаті спроба лейтенанта Віктуса уникнути втрат зазнала краху, за що він і несе відповідальність.

Психологічно виснажений, ненависний своїми людьми, Тарквіній стверджує, що не може продовжити свою місію щодо запобігання вибуху бомби "Цербера", яка насправді була встановлена ​​в Келфійскій долині туріанцями після закінчення кроганських повстань. Встановлення бомби було задумане як страховка, зброя, яка має знищити кроганів, якщо вони знову повстануть. Якщо "Цербер" підірве її, тотальної війни між кроганами і туріанцями не уникнути.

Шепард зрештою переконує Тарквіна, що той повинен виконати свій обов'язок, якщо Шепард настоїть на нападі на солдатів Цербера, контролюючих бомбу.

Знешкодження бомби Редагувати

Якщо Тарквіній вирішив надати допомогу у відключенні бомби, він попросить Шепард(а), щоб той прикрив його, поки сам буде знешкоджувати бомбу. Після спроби знешкодження Віктус виявить, що помилка не дозволить йому знешкодити бомбу віддалено. Він залізе наверх, щоб відключити детонатори вручну. Йому вдається успішно видалити більшу частину детонаторів. Лейтенант розуміє, що останній детонатор є тим, що зупинить вибух, але також і тим єдиним, що утримує його самого від падіння. Після невеликого коливання, Тарквін приймає рішення, вимовляє: "Перемога будь-якою ціною", і видаляє детонатор, жертвуючи собою, щоб завершити місію.

Повернувшись на борт "Нормандії", Шепард приносить співчуття батькові Тарквіна. Примарх сумує за сином і шкодує, що не був раніше повністю чесним. Разом з тим, він гордий, що його син загинув героєм, заслуживши повагу своїх людей. Як і будь який туріанець, він вдячний, що Шепард дав(ла) Тарквіну шанс виправити свою провину

Персонажі Mass Effect 3