FANDOM

ME2
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про нічному клубі в Mass Effect 2.
• Для перегляду статті про важкому зброю з Mass Effect 3, перейдіть на «Чорна зірка».

Шаблон:Sm2

Темна зірка-клуб, розташований на 28 рівні району Закер на Цитаделі, чию рекламу можна почути на 27 рівні Закері. У передпокій клубу ведуть дві паралельно розташовані двері, далі, піднявшись сходами, можна потрапити в сам клуб. По ліву і праву стіну стоять столики, а по центру розташована барна стійка, в дальньому кінці клубу знаходиться танцпол. командор Шепард може замовити випивку у туріанца-бармена, станцювати на танц-майданчику, а також поговорити з садівником Президії, пов'язаного із завданням Кроганскіе суші. Випивши занадто багато, командор Шепард прокинеться у вбиральні, де стоїть туріанец.

Цікаві факти Редагувати

  • Музика, яка грає в клубі взята з гри "Happiness Theme", розроблена "EA Sports BIG".
  • Якщо запитати туріанца-бармена про чутки, то він скаже, що зайнятий всього-лише розливом напоїв і не розуміє чому люди його постійно про це запитують. Це відсилання до бармена-людині, що працює в кафе недалеко від посольств в президії в Mass Effect, до якого приходять в основному за інформацією.
  • На танцполі присутні п'ять дівчат, три з яких танцюють синхронно, інші дві - теж, але з деяким відставанням.