FANDOM

ME
ME BDS
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Скупчення Виходу / Асгард
Перша планета
Умова: DLC: Загибель з небес (Mass Effect)

Опис Редагувати

Mass EffectРедагувати

Терра Нова була включена в список планет класу I, придатних для колонізації і відкритих під час першої хвилі дослідницьких експедицій Альянсу в 2150 році. Вона стала другою колонією людей за межами сонячної системи і першою за межами ретранслятора Харон.

Незважаючи на те що екваторіальні області планети займають великі пустелі, райони ближче до полюсів відрізняються помірним кліматом. Колонізація відбувалася досить повільно до тих пір поки в 2170-х роках не були відкриті багатющі поклади платини. Цей рідкісний метал, необхідний для виробництва потужних і чистих водневих паливних елементів для приватних кораблів, став причиною справжньої "платинової лихоманки". За останні дванадцять років чисельність населення Терра Нови збільшилася на 30%, і темпи зростання не спадають до цих пір.

Mass Effect 3Редагувати

Терра Нова першою хвилею дослідників Альянсу була віднесена до вищої категорії колонізаційних проектів. Вона стала другою колонією людей поза Сонячною системою і першою за ретранслятором «Харон». Колись її населення було найбільшим серед інших колоній Альянсу, але загроза батаріанского нападу в останні роки змусила багатьох поселенців виїхати. Назва "Скупчення Ісходу" отримало новий сенс.

Женці висадилися на Терра Нові після недовгої битви з Шостим флотом Альянсу. Розуміючи неминучість поразки, флот відступив, сподіваючись з'єднатися з рештою сил і відвоювати планету. Розвідка показала, що прибулі війська Женців досить чисельні. Точаться суперечки, чи варто звільняти планету, або спроба зробити це лише спровокує Женців підвести підкріплення.

Цікаві фактиРедагувати

  • Один з покинутих кораблів у грі Dead Space 3 носить ім'я Терра Нова.
  • В одній із серій Star Trek: Enterprise так називалася перша колонія землян в далекому космосі, яка надалі була втрачена.
  • Так само існує фантастичний телесеріал Terra Nova.

ГалереяРедагувати