FANDOM

ME

Тонн Актус-туріанскій пірат і мародер, що спеціалізується на продажу і колекціонуванні кроганскіх обладунків і артефактів, особливо тих, що залишилися з часів Кроганскіх повстань.

Біографія Редагувати

Особливу ненависть до Тонну актує відчував Рекс, так як у колекції мародера виявилася фамільна броня сім'ї Рекса, передана в його родині протягом п'яти поколінь. Рекс планував знайти актує в системі Фенікса, забрати свої обладунки і вбити пірата особисто, але Актус мав кілька баз, розкиданих по всьому скупченню, що ускладнювало пошуки. Тому, приєднавшись до команди капітана Шепард(а), Рекс перервав свої пошуки. Якщо командор Шепард вирішить допомогти однопартійців і продовжити пошуки, то вони призведуть на планету Тунтау в скупченні Ро Аргоса. Висадившись на цій планеті, на одній з прихованих баз Тонна актує, можна відшукати фамільну броню, а якщо на завдання взяти в команду Рекса, то при зустрічі з піратом, вони впізнають один одного і, поки йтиме перестрілка, обмінюватимуться взаємними образами. Зрештою, Актус гине, а Рекс забирає свою броню.

Тактика бою Редагувати

Спочатку розберіться з охороною Тонна актує, а потім підберіть до самого пірату на максимально близьку відстань і, по можливості, розстріляйте його з дробовика. Рекомендується користуватися здібностями команди, наприклад, поглинає поле і стазис ускладнять використання піратом можливості до регенерації здоров'я і зроблять його уразливим. Підйом і сингулярність також будуть гарні для знищення Тонна. Головне-нейтралізувати його можливість до регенерації.

Персонажі Mass Effect