FANDOM

ME Обман Логотип

«Куб» (англ. The Cube) — тренувальний комплекс для біотиків, який розташовується на одній із торгових вулець Цитаделі.

Планування будівлі Редагувати

Одразу за входом розташовується тісний вестибюль, з якого через роздягальню можна потрапити до власне тренувального залу. Сходами можна піднятися на невеликий оглядовий балкон над ареною. В підвальному ж приміщенні розташований кабінет управляючого закладом.

Призначення Редагувати

«Куб» був створений біотиками для біотиків, як місце, де б вони могли змагатися одне з одним та віточувати свої навички. Вхід в заклад — лише за наявності абонімента, який, в свою чергу, доступний для придбання лише ліцензованим біотикам.

Арена оснащена високотехнологічними засобами безпеки, які, за умови дотримання правил закладу, зводять практично на нівець вірогідність отримання суттєвих ушоджень під час біотичних спарингів.

Одним з найпростіших засобів безпеки є розподіл біотиків на категорії в залежності від їхньої сили[1]. Відповідно тренування та підбір опонентів для боїв відбуваються лише всередині груп, між відносно рівними супротивниками.

Судячи з усього, «Куб» має певний рівень акридатації в Просторі Цитаделі, завдяки чому може кваліфікувати біотика на той чи інший рівень.

Mass Effect: Обман Редагувати

«Куб» був одним з улюблених місць Ніка Донахью на Цитаделі. Саме тут він познайомився з такими ж як він безмозкими юнаками, які завербували хлопця до лав так званого "Підпілля біотиків", члени якого вважали, що саме біотики мають очолити галактичне суспільство.

Тож коли він в супроводі Калі Сандерс прибуває до галактичної столиці для надання свідчення Раді стосовно Пола Грейсона та загрози з боку Женців, то при першій ліпшій нагоді вислизнув з Вежі Цитаделі та разом з "товаришами" втік на Омегу.

Цікавинки Редагувати

  1. В книзі ведеться про 3 рівні біотиків, що не надто відповідає ігровим канонам. Втім, автор, судячи з усього, взагалі дуже слабко знайомий із всесвітом Mass Effect.