FANDOM

PL

Трия нування- вчений азарі, яка живе і працює в колонії Фел Прайм.

Mass Effect: Paragon LostРедагувати

Під час атаки Кривавої зграї на колонію, Вона втішає Христину, яка щосили намагається чинити опір нападу найманців, але зазнає невдачі, ледь не загинувши від пострілу Ворку.

Два роки потому Редагувати

Через два рокиФел Прайм процвітає. Альянс Систем забезпечив колонію оборонними орбітальними знаряддями, щитами, а також постійною охороною солдатів загону "Дельта". Трия досить прохолодно ставиться до лейтенанту Джеймсу Везі, не дивлячись на те, що той висловлює явний інтерес до неї.

Щоб потрапити в підземну лабораторію, Трия користується вагонеткою, Вега приєднується до неї в надії поговорити, але настає незручне мовчання. Вега занадто боязкий щодо азарі, яка йому подобається. І ось, вже зважившись заговорити з нею, Вега робить крок до Тріі, але в цей момент в вагонетку входить Месснер, спішно виражає своє захоплення Альянсу і особисто Джеймсу, також він каже, що присутність тут бійців Альянсу тільки на користь. Вагонетка приїжджає. На виході Трия каже, що від бійців Альянсу тут один тільки шкоду, залишивши Джеймса в подиві. Але потрапити всередину комплексу, куди вона прямувала, азарі не може. Доктор всередині стверджує, що це наказ Альянсу.

Розлютившись, вона йде. По шляху її наздоганяє Вега і пропонує свою допомогу. Все ще роздратована, Трия стверджує, що він нічого в цьому не розуміє, на що Вега відповідає: "Це тому, що я солдат?". Уже на поверхні її і Вегу зустрічає загін "Дельта" - люди, які врятували колонію два роки тому. Капітан Тоні віддає наказ дослідити руїни, в яких виявлено щось, що глушить далекий зв'язок.

Напад Колекціонерів Редагувати

Зацікавившись, Трия відправляється разом з ними. У старих руїнах загін знаходить якийсь артефакт, який і є джерелом перешкод. Дані про нього приходять Тріє на інструментрон, але вона мало що може про нього сказати. В одному вона точно впевнена: артефакт не з цієї системи. Коли Вега наказує Асексу знищити артефакт, вона спрямовується до нього, ледь не впавши з обриву. Її утримує Мілк. Зібравши осколки, вона намагається з'ясувати більше про таємничий артефакті і зв'язується з доктором Ліара Т'Соні. Ліара стверджує, що, можливо цей артефакт створений Женці - стародавніми машинами, що знищують все живе раз в 50 000 років. Трия відкрито заявляє, що її наставниця одержима "теорії змови". Раптово зв'язок переривається і вони стають свідками того, як корабель Колекціонерів, затьмарюючи сонце, зависає над колонією і Вега наказує всім повертатися. Не знаючи, з ким вони зіткнулися, Вега наказує пересуватися таємно від ворога. Коли вони спускаються на нижні рівні, Трия випадково упускає камінь, привертаючи увагу ворога. На щастя, поруч з нею був Вега, якому вдалося заспокоїти її і разом з нею сховатися. Збирачі, не знайшовши нікого крім пацюків, відлітають. Вега вирішує, що відправитися на розвідку варто одному, тому що разом їх буде простіше помітити, але Трия відправляється слідом. Знайшовши Вегу, вона стає свідком того, як шукачі Колекціонерів паралізують Ейпріл і Христину. Коли шукачі відлітають, з'являються Збирачі, додають їх у кокони і відправляють на корабель. Трия намагається прийти на допомогу, але Джеймс її зупиняє, кажучи, що так їм не допомогти. Щоб не дати кораблю полетіти, Вега вирішує використовувати оборонні гармати. Трия вважає, щоб мінімізувати шкоду колоністам, потрібно стріляти стріляти з гармат, незаряджених повністю. Джеймс погоджується, але план не спрацьовує - постріл не пробиває щити. Тепер загону "Дельта", Месснеру і Тріі доводиться рятуватися втечею в підземну лабораторію, на вході втративши Асекса, ужаленого шукачами. Потрапивши в лабораторію, вона намагається вилікувати паралізованого Асекса. Під час пошуку ліків, Нікі знаходить файл альянсу, в якому говориться, що Месснер є агентом Цербера. Вона приходить в замішання, так як ніколи не чула про Цербера. Але той факт, що артефакт можливо був встановлений саме їм, приводить її в злість. Коли Джеймс відходить від групи, він йде за ним, намагаючись втішити його. Джеймс каже, що намагається всіх врятувати, але у нього не виходить, що командор Шепард знайшов би спосіб всіх врятувати. "Ти не Шепард." каже вона. Їх переривають, так як ліки було знайдено. Трия вводить ліки, але не може дочекатися поки вона спрацює-в кімнату вривається преторіанець. Вона хоче врятувати Асекса, але часу на це немає. По дорозі рятуючи крогана Бруда, вона разом із загоном відлітає на його кораблі. По дорозі їх знову наздоганяє преторіанець, якого вдається знищити завдяки Асексу, на якому ліки вже подіяло. На жаль, під час бою гине Ніки, Трия, не в силах стримати почуттів, плаче над його тілом.

Корабель Колекціонерів Редагувати

Джеймс Вега приймає рішення пробратися на корабель Колекціонерів, щоб врятувати колоністів. Пробивши вразливе місце в кораблі, вони потрапляють всередину. Але Месснер вбиває пілота-крогана, і корабель зазнає аварії. Трия виявляється захоплена Месснером, який співпрацює з Колекціонерами. Месснер зустрів на кораблі протеанскій артефакт, але всі люди, які до нього торкалися, гинули. Месснер вважає, що тільки розум азарі зможе витримати його дію. Тому він змушує її доторкнутися до протеанскому артефакту, щоб та дізналася його таємниці. Доторкнувшись до нього, Трия бачить загибель протеан, то як женці перетворюють їх на Колекціонерів. Вона розповідає про це Месснеру, скидайте дані собі в наручний комп'ютер. Раптово їх схоплюють Збирачі і доставляють до генерала. Генерал Колекціонерів каже, що користі від Месснера більше немає, що він поставив під загрозу місію, давши азарі піднятися на борт. Месснер штовхає азарі в капсулу Колекціонерів, кажучи, що користь від нього ще є. Трия падає в капсулу і виявляється в ній замкнені, але перш ніж опинитися в пастці, їй вдається поцупити з руки Месснера комп'ютер з даними. Прибуває загін "Дельта" на чолі з Джеймсом. Вони відкривають вогонь по ворогу, але капсула Тріі, виявляється викинута у відкритий космос. Вона повідомляє по зв'язку Джеймсу, що дані про колекціонерів у неї. Джеймс опиняється перед складним вибором: врятувати колоністів або Трію з розвідданими. Не дивлячись на те, що Трия благає врятувати колоністів, Вега рятує її. Корабель Колекціонерів вибухає, впавши на планету, ховаючи всередині себе десятки життів колоністів.

Після порятунку Редагувати

Пізніше вона присутня при нагородженні Веги. Хромая і важко дихаючи, вона йде пліч-о-пліч з Джеймсом, не в силах дивитися в його очі.

Прибувши на Фел Прайм, вона ридає, не знаючи, як вони могли це допустити. Вона запитує Вегу, чому він вибрав її. Джеймс відповідає: "Я вчинив тоді так, як вважав за потрібне. Зараз я не знаю." Трия опускає погляд, а Джеймс, витерши з її обличчя сльозу, додає: "Але я радий, що ти тут."

Цікаві фактиРедагувати

  • Незважаючи на вроджені біотичні здібності, як у будь-азарі, Трия жодного разу не використовує їх протягом картини, навіть для порятунку при атаці Колекціонерів. Таким чином, єдиним біотика за всю стрічку є Асекс. Ймовірно, Трия просто вирішила не розвивати свої здібності, що підтверджує слова Ліари про те, що не всі представниці її раси переймаються цим, що досить дивно, враховуючи, наскільки це допомагає в роботі археолога.

Галерея Редагувати

<!-Навігаційні шаблони->

Персонажі Paragon Lost

<!-Interwiki links->