FANDOM

}}

ME3
ME3 MP
Туріанец
Клас Солдат
Раса турианца
Щити / Бар'єри 750
Активні вміння Снайпер
Приголомшуючий постріл
Контактна міна
Здібності Подвійне лезо інструментрона
Експерт по зброї
Стійкість
Знижена рухливість
Туріанец-солдат-один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3.

Опис Редагувати

турианца дотримуються правила: "Потреби суспільства правіше потреб особистості". Їх суспільство тримається на суворій дисципліні. Строй турианца неможливо розбити-навіть відступають вони впорядковано, залишаючи для ворога пастки. Спину у турианца в бою можна побачити тільки в одному випадку, якщо він мертвий.

Вишкіл турианца вважається кращою в галактиці. Вони вміють поводитися майже з будь-яким видом зброї і на полі бою проявляють цілеспрямованість і зібраність, компенсуючи брак швидкості і рухливості. Складно знайти союзників вірніше.

Уміння Редагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

Здібності Редагувати

  • Fist MeleeПодвійне лезо інструметрона*Fist MeleeЕксперт по зброї*Dodge ArrowСтійкість*Dodge ArrowЗнижена рухливість

Отримати Редагувати

Цей персонаж відноситься до"Незвичайним". Може випасти при покупці в магазиніНабір ветерана,"Набір Спектра"або"Елітний набір Спектра".

Нотатки гравців Редагувати

  • Персонаж повільний по відношенню до інших, не може перекочуватися, що заважає ухилятися від атак.
  • Дозволяє виконувати роль снайпера, або, за підтримки союзників, роль танка.
  • Незважаючи на непоганий запас здоров'я і щитів, все ж вимагає акуратного застосування на високих рівнях складності, через низьку рухливості і відсутності захисних умінь.
  • Володіє прискореної анімацій ближнього бою.
  • Стрільба з дробовика, зі встановленим на нього адаптивним глушником, при активованому умінні Снайпер, дозволяє зробити кілька надточних пострілів на дуже велику дистанцію, тому розліт дробин при цьому стає мінімальним. Це вміння таким же чином діє і на пістолет М-358 "Кіготь".
Mass Effect 3: Колективна гра