FANDOM

ME2
ME3
ME Основание Логотип

Локація: Чумацький Шлях / Кроганская ДМЗ / Арал
Четверта планета
Умова:Мордін: Стара кров або Ґрюнт: Обряд посвячення (Mass Effect 2)
Умова:Пріоритет: Сур'Кеш (Mass Effect 3)

Опис Редагувати

Тучанка-рідна планета кроганов, знівечена кратерами від бомбардувань, радіоактивним щебенем, хмарами задушливої ​​гару, соляними пустками, морями лугу і ледь придатна для життя. Протягом тисяч років живі істоти плодилися в достатку під променями зірки класу F, Арала (слово клану Райк, означає "Гнівне око"). Аналоги дерев утворювали густі джунглі, піднімаючись з дрібних замулених морів. Життя розвивалася сама з себе в еволюційній колиски. Приблизно до 1900 до н.е. крогани відкрили атомну зброю і незабаром довели планету до стану ядерної зими, за час якої загинула велика частина залишилася рослинності. Велика частина населення пішла в підземні бункери, і культура кроганов опустилася до рівня темних віків, а владу захопили племінні клани.

У 80 р.н.е., коли вже кілька десятиліть йшлиРахнійскіе війни, саларіанці вперше зустрілися з відсталими кроганов й ініціювали серед них "культурний підйом", щоб зробити з кроганов сучасну армію, здатну боротися з Рахни. У цей час саларіанці побудували на Тучанке т.зв. Завісу, щоб захистити планету від шкідливої ​​сонячної радіації. Пізніше, під час Повстань кроганов, їх темпи розмноження були штучно знижені генофагом з тим раcчетом, щоб запишався раса кроганов припинила розвиватися і загрожувати іншим расам, а Тучанка, як і раніше, залишалася випаленої пустелею.

Навколишнє середовище Тучанкі смертоносна. Практично будь-який представник живого світу є хижаком, включаючи рослини. Категорично не рекомендується залишати межі території, що охороняється. Крім кроганов на Тучанке зустрічаються зграї голодних варренов, вогнедишних кліксенов, а також молотники.

У минулі століття багато з кроганов повернулися на свою батьківщину. Падіння альбедо призвело до глобального потепління. Щоб утримати температуру придатною для життя, в точці Лагранжа L1 був встановлений величезний відбивач, який обслуговується Службою примусового роззброєння при Раді (СПРС), яка розміщується на орбітальній бойової станції.

Завдання Редагувати

Персонажі Редагувати

Вороги Редагувати