FANDOM

ME3
Постер2 Цій статті / розділу не вистачає інформації з Mass Effect 3.

Ви можете допомогти Mass Effect Вікі, доповнивши статтю інформацією.

ME3 Логотип
Описи аудіоповідомлень

Отримання Редагувати

Можна отримати після виконання завдання Пріоритет: Сур'Кеш

Файл:Корабель (крах).jpg

ПроходженняРедагувати

Місцезнаходження:Кроганская ДМЗ, Тучанка

На підльоті Шепард дізнається, що вони летять рятувати загін лейтенанта Тарквіній Віктуса, який виявляється сином Прімарха. Виходимо на зв'язок з Віктусом-молодшим і по сигнальної ракеті дізнаємося його місцезнаходження.

По єдиному шляху рухаємося до сходів, піднімаємося вгору. Далі наривається на трійку хасков, усуваємо її, піднімаємося ще вище. Потрібно пробігти повз розбитої рятувальної капсули, незабаром команда наздожене місце перестрілки вижили турианца з солдатами Женців. Допомагаємо їм відбитися, потім намагаємося знищити ворожу важку артилерію-Збирача. Зачистивши територію, шукаємо сходи і піднімаємося вище. Огинаємо руїни, просуваємося вперед, поки не нарвемося на другий обороняється групу. По-хорошому, їм теж потрібно допомогти, і тільки потім йти далі. Тарквіній виходить на зв'язок, переживаючи про те, що капітан не встигне до нього дістатися. По ходу просування знаходимо "Бортовий самописець" з аудіозаписом:

"Туріанскій солдатів: Марнек. Що у нас зі швидкістю? - Йде гальмування. Жити будемо. - Віктус за це заплатить.-Під трибунал або просто повісимо?" Напарники прокоментують це повідомлення.

Файл:Звезда.jpg

Незабаром команді зустрінеться купа Канібалів і Нальотчиків, разом з черговим Сборщик. Після неї буде ще один важкий бій, на напівзруйнованій площі, вже зовсім неподалік від місця аварії туріанского корабля. У цьому бою неподалік лежатиме Чорна зірка, яка дуже знадобиться, щоб убити Тварь або солідно потріпати збирача. Перетинаємо площу, наближаємося до вижив.

Вороги Редагувати

Підсумки місії Редагувати

Зброя Редагувати

  • 'Штурмова гвинтівка Фестон' -після перших вижили турианца піднімаємося сходами, проходимо далі, перед наступним спуском по сходах знаходиться біля тіла турианца.
  • Пістолет-кулемет М-9 Лють-поряд з першою розбилася рятувальної капсулою.

Броня Редагувати

  • Нагрудник "Хані-Кедар"-після других вижили турианца спускаємося вниз, нагрудник знаходимо відразу після виходу на зв'язок лейтенанта Віктуса, ліворуч.

Модифікації Редагувати

  • Пістолет-кулемет: Покращення магазину-на самому початку місії, ліворуч від місця висадки.
  • Снайперська гвинтівка: Боєзапас-відразу після перших вижили турианца, після підйому сходами зліва (легко пропустити).
  • Пістолет-кулемет: Надлегкі матеріали-після перших вижили турианца піднімаємося сходами, проходимо далі, перед наступним спуском по сходах від тіла турианца з лежачим поруч Фестоном, звертаємо направо в закуток.
  • Дробовик: Адаптивний глушник-після других вижили турианца, знаходиться відразу після "Бортового самописця" з аудіозаписом, по ходу руху зліва.
  • Снайперська гвинтівка: Довгий ствол-знаходиться під час спуску в руїнах біля місця аварії корабля, по ходу руху зліва (перший спуск).

Кредити Редагувати

Нотатки гравцівРедагувати

<! - Навігаційні шаблони ->

Завдання в Mass Effect 3

<! - Interwiki links ->