FANDOM

ME2
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Колиска Сіґурда / Скепсис
Третя планета

Опис Редагувати

Уотсон відомий своїми дивовижними приливами, що викликаються величезним супутником, а також тривалим розглядом з приводу того, яка земна коаліція стане першим колонізатором планети. Уотсон - світ-сад, виявлений в 2165. Честь відкриття розділили між собою Китайська Федерація, Північноамериканські Штати і Євросоюз. Альянс Систем змушений був запропонувати так званий "Рейкьявікскій компроміс", за умовами якого кожна коаліція отримала право на обмежену колонізацію зі створенням міст, населення яких повинно було складатися з представників кожної нації.

Уотсон холодніший за Землю, його зона помірного клімату простягається на 30 градусів широти в обох напрямках від екватора. Еволюційний процес на планеті кардинально відрізняється від земного - на одних островах досі мешкають істоти, що нагадують земних плацентарних ссавців, інші населені членистоногими. За попередніми підрахунками, для точної класифікації всіх мешканців планети потрібні зусилля ще двох поколінь ксенозоологов.

Запаси мінералівРедагувати

Результати сканування: Багатий
Ресурси Планет
9000
5000
11000
9000

Цікаві факти Редагувати

  • Так як планети в системі Скепсис, ймовірно, названі на честь учених. Уотсон може бути названий на честь Джеймса Ватсона а його місяць, Франклін, на честь Розалінд Франклін. Разом вони відкрили структуру ДНК.
  • 19 листопада 2185 року на планеті розгорілася суперечка між колоністами та корпорацією "Дженекс" щодо контракту, умови якого наказували добровільне випробування колоністами продуктов, вирощених в сінтетичних грунтах в обмен на фінансову допомогу (і повну таємність).