FANDOM

ME2
FP

Дані показують, що доктор Кейсі зупинився на планеті Коранг для дослідження артефактів, знайдених на поверхні планети. Відновлення даних, які зібрав доктор, може допомогти Церберу виявити останнє відоме місце розташування доктора Кейсі.

ПридбанняРедагувати

Це завдання можна отримати після місії на Зіоні. Новий запис вкаже, що Шепард(у) потрібно відправитися на планету Коранг (система Верра, скупчення Ета Гокінга). Сканування планети покаже повідомлення:

За допомогою сканування були виявлені райони, що відповідають опису доктора Кейсі. Там можуть перебувати важливі для завдання дані. Увага: на планеті виявлено присутність гетів. Дотримуйтесь крайню обережність.

ВорогиРедагувати

ПроходженняРедагувати

Потрібно просканувати п'ять ділянок на цій планеті, щоб придбати необхідну інформацію.

Перша ділянкаРедагувати

Відразу після приземлення вас чекатимуть попереду загін штурмовиків ґетів. Використовуйте гармати M-44 «Молот»а, щоб усунути їх. Потім прямуйте до першого розташування. Цього ділянку охоронятиме Колос разом з трьома гетами. Знищивши їх, проскануйте дані і рухайтеся далі.

Друга ділянкаРедагувати

Як наблизитесь до невеликого обриву будьте обережні, оскільки там буде кислота, яка може сильно зашкодити Молот, або, на високих рівнях складності, миттєво його знищить. Продовжуйте рух, акуратно стрибаючи по острівців.

Друга ділянка охороняють Колос, Руйнівник і два штурмовики. Найлегше розправитися з гетами можна на відстані, оскільки, якщо ви знаходитесь досить далеко, вони не будуть вас атакувати. Не рекомендується таранити гетів, так як Молот має більш слабкий корпус, ніж M-44 «Молот».

Третій ділянкуРедагувати

Просканувавши другу ділянку, використовуйте стрибок, щоб дістатися до наступного острова. Тут у вас є два варіанти, як дістатися до третьої ділянки: повернути ліворуч а потім піднятися вгору на пандусі і і продовжити рух через тунель, або повернути праворуч і, використовуючи стрибок, дістатися до платформи. У будь-якому випадку ви опинитеся в одному і тому ж місці.

У міру наближення до ділянки ви побачите, як корабель гетів десантуються колоса, двох Руйнівників і один штурмовик. Позбувшись від гетів, скануйте дані і прямуйте далі.

Четвертий ділянкуРедагувати

Щоб дістатися до наступної ділянки ви можете використовувати рампу, або можете пролетіти над руїнами. У будь-якому випадку ви повинні попрямувати вгору, щоб продовжити.

Далі ви натрапите на великий басейн з кислотою. Перестрибнувши басейн, на платформі ліворуч є родовище платини. Взявши її, продовжуйте рухатися далі. Четвертий ділянку охороняють колос, два Руйнівника і прайм. Убивши гетів, проскануйте дані і прямуйте на останню ділянку.

П'ятий ділянкуРедагувати

Вам потрібно піднятися на високу будову. На півдорозі зустрінуться три ракетних дрона. Праворуч на будові є родовище платини. Звідси ж видно п'ята ділянка і корабель, десантується гетів. Перестрибніть на першу платформу і за допомогою гармати знищіть двох колосів, прайму і двох руйнівників. Оскільки ви будете перебувати на відстані, вони не будуть представляти загрози. Далі перестрибніть на платформу з даними, проскануйте їх, заберіть платину в правому кутку і повертайтеся на "Нормандію".

Після проходження на термінал Шепард(а) прийде лист:

Mail
Відправник: Проект "Фаервокер"
Тема: Артефакти занесені в каталог

Знайдені вами артефакти можуть допомогти нам знайти руїни протеан. Ці артефакти мають найбільшою історичною цінністю і можуть зіграти ключову роль в розумінні нами протеанської спадщини. Ми дуже вдячні вам за боротьбу з ґетами. Якщо ґети знову стануть загрожувати успіху завдання, ми негайно повідомимо вас про це.

ПідсумокРедагувати

  • Досвід: +125 (156)
  • Кредити: 2500
    • Фінансування Цербера: 1250
    • Знайдено кредитів: 1250
  • Мінерали:
    • Платина: 5000

Завдання в Mass Effect 2