FANDOM

ME

Фай Данина-лідер колоніїНадії Чжу на Феросе. Як і інші колоністи Надії Чжу Фай Данина був зараженийТоріаніном, але, схоже, він був більше здатний чинити опір впливу Торіаніна, ніж інші. Торіанін міг використовувати його, щоб контролювати колоністів.

Mass EffectРедагувати

Фай Данина пояснює ситуацію на Ферос Шепард(у), в тому числі дає інформацію про напад гетів. Він дуже ввічливий по відношенню до капітана, на відміну від Сільви Мартінес, і карає її за грубість. Він дає основну інформацію про планету і колонії, однак він не в змозі пояснити мотив нападу гетів. Як не дивно, щоразу, коли інші колоністи запитують про Надію Чжу, вони кажуть Шепард(у) піти і попросити Фай Даня, але він не хоче обговорювати деякі питання. Тим не менш, він піклується про колоністів, і прагне щоб Шепард допоміг(ла) колоністам Надії Чжу. Він просить капітана допомогти у знищенні передавача гетівв тунелі, який координує їх атаки.

Після повернення з штаб-квартири екзогенні і роззброєння контрольованих колоністів Надії Чжу, загін Шепард(а) зустрічає Фай Даня, який наближається до капітана з пістолетом, щосили намагаючись протистояти впливу Торіаніна. Він говорить з приводу інфекції колоністів, відчуваючи себе відповідальним за те, що він вважав своїм обов'язком захищати їх в якості лідера. Він націлюється пістолетом на Шепард(а), заявивши, що Торіанін хоче вбити його. Однак, перш, ніж капітан встигне підняти зброю з метою самооборони, Фай Данина зуміє подолати управління Торіаніна і стріляє собі в голову.

Персонажі Mass Effect