FANDOM

ME

Мей О'Коннелл попросила Шепард(а) знайти заміну джерела живлення в руїнах Надії Чжу, для того, щоб відновити подачу енергії в колонії.

ПридбанняРедагувати

Поговоріть з Мей біля входу в Надію Чжу. Це можна зробити в будь-який час після першої розмови з Фай Данем і знищенняґетів, що перервали розмову. Також це завдання може бути отримано, якщо витягти елементи живлення до розмови з Мей.

ПроходженняРедагувати

Мей попросить Шепард(а) знайти елементи живлення для генератора. Вони знаходяться у сильно пошкодженому машині, внизу в тунелях. Пройдіть далі ліфта, що відправляє до шосе, і йдіть вниз по сходах. Після того, як покінчите з ґетами в тунелях, пройдіть через двері, що знаходяться, приблизно, на півдорозі вздовж дороги. За дверима покажуть коротку кат-сцену з варренамі, які готові напасти на Шепард(а). Убивши всіх варренов (це дасть завдання Ферос: М'ясо варренов, якщо ви його не брали), підійдіть до машини і вивчіть її, щоб забрати елементи живлення, після чого можете повертатися до Мей О'Коннел.

НагородаРедагувати

Мей дасть Шепард(у) трохи кредитів і 4 одиниці Омни-гелю. Шепард також заробляє 8 очок Герояпо завершенню завдання.

ПриміткаРедагувати

Якщо Мей буде убита в ході основної місії, то виконати завдання не вдасться.

Завдання в Mass Effect 1