FANDOM

ME

Хана Муракамі - колоністка Надії Чжу і останній член команди вантажного судна "Північне сяйво", що вижив.

Mass Effect Редагувати

Хана сердиться на торгівця-саларианця Ледра, який обіцяв їй, що вони розбагатіють. Але замість цього він привів її та команду на Ферос, який в даний момент був атакований гетами. Однак Хана починає звикати до життя на Феросі, дивуючись сама собі. Коли Шепард зустрічає її, вона возиться з пультом управління підйомником. Якщо Шепард запитає її про те, чим вона зайнята, то Хана відповість вельми роздратовано, що це всього лише тест ушкоджень корабля. Якщо командор Шепард запропонує їй допомогу, вона ще більш роздратовано відмовиться і перестане спілкуватися з капітаном.

Вона, як і інші колоністи, опиняється під контролем Торіанина і стріляє в Шепард(а), після його(її) повернення з будівлі "ЕкзоГені". Шепард може використовувати модифікацію для гранат, що дозволяє нейтралізувати вплив спор, а може вбити її. Якщо вона виживе, її можна буде знайти у медвідсіку. Вона каже, що повернеться на Землю бо з неї вистачить колоній.

Цікаві факти:Редагувати

  • Актриса Кім Мей Гест (Kim Mai Guest), яка озвучувала Хану, також дала свій голос Маеко Мацуо і Dawn Star в Jade Empire.
Персонажі Mass Effect