FANDOM

ME
MAILME2
ME3
ME3 PRC CITADEL
DIALOGME3

Ханна Шепард (англ. Hannah Shepard) — мати капітана Шепард(а) і офіцер Альянса Систем, якщо Шепард за походженням Блукач. У 2183 служить на дредноуті «Кіліманджаро». Раніше служила на кораблі «Ейнштейн».

Mass EffectРедагувати

Шепард може подзвонити своїй матері з «Нормандії», щоб запитати про її колишнього товариша, лейтенанта Забалета. Ханна відповідає, що Забалета як і вона працював на «Ейнштейні», де вони і стали друзями. Коли він почав випивати, щоб впоратися зі стресом після Мендуара, Ханна спробувала заступитися за нього. Командор Шепард може з презирством або розуміння поставитися до історії лейтенанта Забалети. Мати попросить командора переконати Забалету попрямувати до Управління у справах ветеранів.

На цей період часу Ханна — старший помічник на «Кіліманджаро».

Mass Effect 2 Редагувати

У 2185 Ханна згадується в новинах. Після просування по службі до звання адмірала, вона виступає в якості капітана дредноута «Орізаба». Вшанувала пам'ять своєї дитини.

Пізніше вона посилає повідомлення в «Нормандію», скаржачись, що Шепард не зв'язався(лася) з нею досі.

Якщо Шепард відновлений(а) в СПЕКТРи, то наший герой (героїня) отримає повідомлення від неї:

Mail
Відправник: Мама
Тема: Моя дитина жива???

Та я повинна дізнаватися про те, що моя дитина жива, від босів Альянсу? Де тебе носило, чорт забирай?

Вважаю, ти зараз виконуєш якесь таємне завдання, ти все ж СПЕКТР. Головне - бережи себе і не змушуй маму червоніти. І напиши мені при нагоді звісточку по секретному каналу.

З любов'ю,
твоя мама, капітан Ханна

Mass Effect 3Редагувати

Після порятунку Примарха Віктуса та залучення Ґаррус Вакаріана на борт «Нормандії» Шепард може поговорити з Гаррусом про свою сім'ю. Шепард скаже туріанцю, що не чув(ла) про свою матір після нападу Женців на Землю.

Після місії Пріоритет: Раннох адмірал Геккетт повідомить Шепард(у), що перебуває разом з Ханною, яку найняв для проекту Горн. Ханна Шепард дуже пишається своєю дитиною, лідером боротьби проти Женців. Також Геккетт згадає, що Ханні Шепард присвоєно звання контр-адмірала.

В DLC: Цитадель Шепард зв'яжеться з мамою зі своєї особистої квартири і вони коротко поговорять про дитинство командора.