FANDOM

ME
ME2
ME3
ME Родина Логотип

Доктор Хлоя Мішель(англ. Chloe Michel) працює в клініці, розташованої в житлових секторах Цитаделі.

Біографія Редагувати

Її батьки були медиками в ВКС Альянсу - Мішель зберегла медичні традиції родини, але віддала перевагу працювати в якості цивільного медика. До того, як вона відкрила клініку, Мішель займалася інший практикою, але була звільнена за вільну роздачу медикаментів.

Mass Effect: Батьківщина Редагувати

Тяжко поранена Талі'Зора нар Райян знаходить клініку у верхніх ринках і просить доктора Мішель про допомогу. Мішель лікує кваріанку, поки та розповідає свою історію Хлое і Волусія, з яким спілкувалася Мішель до приходу Талі.

До Талі потрапила дуже важлива інформація про Сарене і його зв'язки з гетами, і Спектр намагався вбити її протягом усього шляху до Цитаделі, і на самої станції. Кваріанка змогла перемогти свого переслідувача, але отримала серйозне кульове поранення. Після закінчення розповіді доктор запевнила її, що тут безпечно.

Волус припустив, що інформація цінна, і деякі заплатять за неї пристойну суму. Він пропонує продати її Сірому Посередникові, зв'язатися з яким можна через агента в в барі "Лігво Кори", але Талі повинна довіряти їм.

Mass Effect Редагувати

Шепард за наводкою Харкіна відправляється в клініку, де з командою допомагає співробітнику СБЦ Ґаррус Вакаріан Вакаріану врятувати Доктора від головорізів Фіста. Мішель розповідає їм про пораненою кваріанке, яка шукала укриття. Мішель вирішила допомогти їй, пов'язавши її з Сірим Посередником. Однак була здивована, дізнавшись що Фіст зрадив Сірого Посередника, щоб працювати на Сарена, кажучи що обманювати Сірого Посередника-це самогубство. Коли Шепард повертається в клініку він/вона застає доктора за тим, що її шантажують."Щоразу, коли я заходжу, вам хтось загрожує". Мішель пояснює, що сталося в минулому її практиці, хтось дізнався і шантажує її. Якщо її минуле вийде на світло, вона втратить ліцензію і клініку закриють. Шепард пропонує допомогти, зв'язується з торговцем Морланом на нижніх ринках, але з'являється кроган-шантажист і каже, що працює на Бейнса. Розібравшись з кроганов, Шепард може запитати Мішель про Бейнс. За словами Мішель, вона і Армістан Бейнс колись співпрацювали. Останнє що вона про нього чула це те, що він став працювати на Альянс. Команда пропонує про все запитати у Андерсона, від якого і дізнаються, що Бейнс вже давно загинув. Дізнавшись про все, Доктор Мішель буде вдячна за допомогу Шепард(а) і запропонує знижку на товари в клініці.

Mass Effect 2 Редагувати

В Mass Effect 2 доктор Мішель відправить Шепард(у) лист, щоб дізнатися про стан Гарруса (якщо в Mass Effect Шепард допоміг їй).

Mail
Відправник: Доктор Хлоя Мішель
Тема: Ви з Гаррус живі!

Капітан Шепард, я була дуже рада почути про те, що ви живі. Мені було боляче почути про загибель "Нормандії"і тих, хто не встиг вибратися з неї. Після того як ви пропали і всі стали говорити про вашої смерті, я злякалася, що вже ніколи не побачу вас і Гарруса. Коли ви з Гаррус полювали за Сареном, ви дуже допомогли мешканцям житлових секторів. Галактиці потрібні такі, як ви, і я рада, що ви як і раніше з нами, щоб захищати тих, хто звик завжди на вас покладатися.

Чи немає випадково поруч з вами Гарруса? Коли я зраділа, дізнавшись про те, що ви вижили, я подумала, що він міг загинути. Я залишила йому кілька повідомлень, але ви ж знаєте, як рідко Гаррус перевіряє свою пошту, а його адресу для голосового зв'язку, напевно, вже не працює-він не відповів ні на один дзвінок. Гаррус так відданий своїй справі, своєму захопленню, що часто забуває про все і про всіх навколо.

Загалом, якщо ви знаєте, де зараз Гаррус, я була б дуже рада отримати від нього звісточку. Або зустрітися з вами обома, якщо вам трапитися пролітати поруч з Цитаделлю.

Спасибі!

Хлоя Мішель

Mass Effect 3 Редагувати

Доктор Мішель все ще перебуває на Цитаделі, працюючи співробітником Госпіталю імені Гуерти(Huerta Memorial Hospital). Після завершення місії на Марсі Шепард привозить в госпіталь, у важкому станіВільямс /Аленко. У доктора Мішель можна цікавитися про здоров'я свого компаньйона. Є можливість завербувати Мішель на Нормандію, залишивши доктора Чаквас в лабораторії, але доведеться переконати репліками героя/відступника приєднатися до команди. Якщо Гаррус пережив самовбивчу місію, Мішель принесе йому туріанскіе цукерки, кажучи, що побачила їх і подумала про Гаррус.

Персонажі Mass Effect
Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3
Персонажі коміксів Mass Effect