FANDOM

ME2
270px
Центуріон «Синіх світил»
Enemy Container-SH
Тип Органік
Раса Люди
турианца
Фракція Сині світила
Зброя M-27 «Ятаган»
M-15 «Захисник»
Вміння Tech Armor ME2 Icon Технічна броня
Disruptor Ammo ME2 Icon Дезінтегруючі патрони
Здоров'я Середні
Щити Середні
Складність Середня
Центуріони «Синіх світил»-бійці угруповання «-05-0111Сині світила», подібні за своїм призначенням з лейтенантами у військах.

Центуріони-це люди і турианца(можливо і батаріанци, але таких у іграх серії не зустрічається), підвищені на посаді, або отримали цей статус щодо вступу в угрупування. Вони носять стандартну броню «Синіх світил», схожу з бронею звичайних бійців. Шоломи не використовуються, але є додаткова захист у виглядітехнічної броні. Турианца-центуріони наносять на обличчя розмальовку, яка нагадує череп і надає більш страхітливий вигляд. Зі зброї використовуються штурмові гвинтівки і дробовики. Зазвичай центуріони командують загонами з бійців, важких піхотинців і вогнеметників і легіонерів при цьому нерідко перебуваючи в підпорядкуванні у командирів. Основна сфера використання сотників-силові операції та охорона баз угруповання, рідше інших об'єктів. Завдання цього виду військ-командування основними військами на рівні взводів.

Тактика бою Редагувати

Центуріони з дробовиками небезпечні на ближніх дистанціях, з штурмовими гвинтівками-на середніх і дальніх. Найголовніше-це зняти щити, що досягається переважною вогнем або умінням перевантаження. Після цього можна добити центуріона вогнем по корпусу і в голову. Не варто забувати про відволікаючих маневрах, які проведуть ваші бійці.

Галерея Редагувати

<!-Навігаційні шаблони->

Вороги з Mass Effect 2

<!-Interwiki links ->