FANDOM

ME3

Азарі на Цитаделі шукає поліпшені биотические інтерфейси. Знайдіть їх креслення і принесіть азарі в лікарню Гуерта.

Отримання Редагувати

Можна отримати в лікарні Гуерта на Цитаделі після виконання завдання Пріоритет: Палавен. Підійдіть до азарі-наукового, яка стоїть між другим і третім крилом, за лабораторіями, і послухайте її розмова по коммуникатору. Також завдання активується, якщо ви знайдете схеми поліпшених біотичних інтерфейсів під час проходження завдання Гріссомская академія: евакуація до зустрічі з азарі.

Проходження Редагувати

Схеми поліпшених біотичних інтерфейсів знаходяться під час проходження завдання Гріссомская академія: евакуація. Якщо схеми не знайдені під час завдання, то по завершенню ви можете купити їх через термінал Спектрів.

Поверніться на Цитадель в лікарню Гуерта до азарі-наукового і передайте їй схеми інтерфейсів.

Примітка: це завдання повинне бути здано до завершення місії Пріоритет: Тучанка, так як це остання можливість відвідати Цитадель до атаки "Цербера", після якої здача квесту виявиться неможливою.

Нагороди Редагувати

ДосвідРедагувати

КредитиРедагувати

Військові ресурсиРедагувати

Репутація Редагувати

Завдання в Mass Effect 3